1

Onderwerp: idee gezocht verpleegkundigen taart

as vrijdag is mijn ventje jarig aangezien ie dan denk ik nog wel in het zh ligt wil ik voor de verpleegkundige ook een taartje maken maar ik kan niet op een leuk idee komen nu. ik zag al met zoeken een leuke taart met pleisters en pilletjes enz.
het wordt iig een vierkane 20x20 taart. zie kan me opweg helpen op zit moment gaat het me creatief ff niet zo makkelijk. ben nog niet zo heel lang bezig dus boetseren kan ik nog niet echt.

2

Re: idee gezocht verpleegkundigen taart

Misschien een spuit, een rood kruis, zo'n teken van een kruis met een slang, een stethoscoop, een zakje van infuus.....

Succes!

3

ja zo'n spuit zat ik ook aan te denken, of heel gewaagd haha, blote billen op de taart en een spuit ernaast/erin hihi

of eeeuh een ziekenhuisbed
of met het logo van het ziekenhuis?
of met crocs! verpleegkundigen lopen bijna allemaal erin

veel succes en ben benieuwd naar het eindresultaat (ben zelf ook verpleegkundige hihi:D)

groetjes, Diana

4

Hier ook een ervaringsdeskundige. Heb net je stukje bij babbel na het bakken gelezen. Hoop dat hij snel beter wordt en dat daarmee zijn darm problemen over zijn. Heel veel sterkte!
Ik werk zelf niet in het SKZ, dus vandaar mijn suggestie; gezien het probleem van je zoontje; een dr*l in een po?
Ik weet het; erg gewaagd, weet niet of ik mij er zelf aan zou durven wagen, maar misschien wel grappig.
Ik moest verder ook denken aan een spuit, stethoscoop, pillen, pleisters, bloeddruk-meter, thermometer.
Succes met je taart en nog een fijne verjaardag, waar dat dan ook gevierd wordt.

5

hahahaha jaaaah die is ook goed Johanna!

een hoopje in een po hihihi, vergeet het plasje dan ook niet

en idd sterkte en alvast een fijne verjaardag met hem! Hopelijk wordt hij snel weer beter en heb je lekker je mannetje weer thuis    :thumb:

groetjes, Diana

6

ik heb een tijd geleden deze taart gemaakt

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CAGONOWZ.jpg

okee niet vierkant, maar wel erg leuk. hij was zo groot als een flink dienblad. voor ca 20 personen.

succes !

7

Als je iets anders wil dan een taart met een spuit, pleisters en een stethoscoop dan is dit misschien een idee?
http://farm4.static.flickr.com/3585/3442707889_6456c4a969.jpg
Of niet zo ingewikkeld maar wel leuk (maar dan niet helemaal gespoten natuurlijk):
http://farm2.static.flickr.com/1353/1457649277_8412c4a187.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

wat mooi!
heb jij die gemaakt tom poes?

groetjes, Diana

9

Nee, kan heel aardig googlen alleen om aan leuke ideetjes te komen... ;)!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10 Laatst bewerkt door jolanda80 (26-08-2009 21:33)

Johanna schreef:

Hier ook een ervaringsdeskundige. Heb net je stukje bij babbel na het bakken gelezen. Hoop dat hij snel beter wordt en dat daarmee zijn darm problemen over zijn. Heel veel sterkte!
Ik werk zelf niet in het SKZ, dus vandaar mijn suggestie; gezien het probleem van je zoontje; een dr*l in een po?
Ik weet het; erg gewaagd, weet niet of ik mij er zelf aan zou durven wagen, maar misschien wel grappig.
Ik moest verder ook denken aan een spuit, stethoscoop, pillen, pleisters, bloeddruk-meter, thermometer.
Succes met je taart en nog een fijne verjaardag, waar dat dan ook gevierd wordt.

bedankt alleen is het niet zijn darm maar zijn slokdarmpje hihi bijna hetzelfde alleen verschilt het in ligging van het lichaam.

@tompoes o die is wel heel leuk heb jij die gemaakt? zo ja hoe hihi. edit zie net al dat je hem niet zelf hebt gemaakt jammer hihi.

11

Sexy boobs in verpleegsters tenue...?

cake a day, takes the sorrow away!!!!

12

het is voor een kinderziekenhuis dus te sexy doe ik maar niet

13

jolanda80 schreef:

bedankt alleen is het niet zijn darm maar zijn slokdarmpje hihi bijna hetzelfde alleen verschilt het in ligging van het lichaam.

Oh, sorry!!! Weer eens met een half oog gelezen. Nu begrijp ik ook beter waarom hij zo benauwd werd en er zo nodig bijgeblazen moest worden.

Nee, dan is mijn suggestie een stuk minder grappig...

14

Johanna schreef:
jolanda80 schreef:

Oh, sorry!!! Weer eens met een half oog gelezen. Nu begrijp ik ook beter waarom hij zo benauwd werd en er zo nodig bijgeblazen moest worden.

geeft niks doe ik ook wel eens haha en het is al laat he :)

15

jolanda80 schreef:
Johanna schreef:
jolanda80 schreef:

geeft niks doe ik ook wel eens haha en het is al laat he :)

Laten we het daar maar op houden ;)

16 Laatst bewerkt door anaid_026 (26-08-2009 22:00)

ja ik las ook je verhaal... dan is het idd minder grappig ja....excuus!

ik denk dat als je een taart maakt met bedankt voor alles en met het favoriete knuffel van je mannetje of o het al super is, de verpleging waardeerd het al super als je een taart maakt ipv een gekochte cake

denk ook om jezelf!

groetjes, Diana

17

Misschien heb je hier wat aan?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=35060

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

18

meiden bedankt voor de ideeen helaas voor de verpleeging geen taartje want mijn zoontje mocht lekker met papa en mama mee naar huis vandaag dus lekker thuis zijn feestje vieren.

19

ooh fijn!!

groetjes, Diana