Re: Waar ik trots op ben... Bruidstaart
Prachtige bruidstaart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Waar ik trots op ben... Bruidstaart
Prachtige bruidstaart!
(Wat gek dat ik deze niet eerder gezien heb?! Ben erg laat met reageren geloof ik...?!)
Anyway; hij is echt ge-wel-dig!!! Mooi zoals die bloemen van de taart "vallen" en die harten bovenop zijn zo gaaf; veeeeel mooier dan een bruidspaartje!! Echt heel mooi afgewerkt, super!!
Adembenemend mooi!
Gr, Miriam
Zooo, die is super!
potjandosie, zie dat ik helemaal niet op dit prachtstuk heb gereageerd! hij is echt super mooi meid! top!
moooooooooi
Hoe is de laag crispy gemaakt..??
gr, Miriam
Hoe is de laag crispy gemaakt..??
gr, Miriam
Dat is gewoon een heeeeeel dun laagje gesmolten chocolade. Ik smelt de chocolade en smeer dat superdun uit op een laag biscuit, daarboven op dan een lekkere vulling, heerlijk.
En wat grappig dat ik nog steeds complimenten krijg, super hoor.
MirKool schreef:Hoe is de laag crispy gemaakt..??
gr, Miriam
Dat is gewoon een heeeeeel dun laagje gesmolten chocolade. Ik smelt de chocolade en smeer dat superdun uit op een laag biscuit, daarboven op dan een lekkere vulling, heerlijk.
En wat grappig dat ik nog steeds complimenten krijg, super hoor.
Omdat echt heel mooi is. Ik heb al de fotos uit je album opgeslagen en allemaal uitgeprint. Een van ze heb ik op de woonkamer deur geplakt omdat ik het ga gebruiken voor een bruidstaart. Ik vind die hartjes aan de bovenkant van de taart zo mooi.
heel gaaf hoor!
Wauw heel mooi gedaan !
wow! supermooi en strak! complimenten!
en alsof je trots mag zijn
ik vind hem GE-WEL-DIG mooi..
die bloemen.. man wat gaaf!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Waar ik trots op ben... Bruidstaart