1

Onderwerp: Eetbare Glitters

ik heb de wilton cake sparkles net binnen gekregen, maar had ook een soortgelijk iets bij taartendecoratie besteld.
nu heb ik ze net binnen, en ja.. hij LIJKT mij niet te glitteren echt?

nu was mijn vraag ;

Welke glitters gebruiken jullie ? (eetbaar?)

Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get!

Re: Eetbare Glitters

alles wat verkocht wordt is eetbaar, behalve... die van edable art. die worden niet verteerd en poep je dus weer uit (glitterpoep ;) ) ze zijn niet giftig, het zelfde principe als kinderklei of kleurpotloden.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik vond de glitters idd ook al tegenvallen.
Ik had blauwe, en ze glitterden totaal niet.

4 Laatst bewerkt door Adrienne (26-08-2009 13:43)

Die cake sparkles glitteren inderdaad niet echt: het zijn meer hele kleine stukje gekleurde gelatine, toch? Ik ben ook niet dol op het effect: ik gebruik ze alleen hier en daar eens op een toef botercreme...

Ik ben wel helemaal weg van de Magic sparkles ( die glitteren wel echt) en dan natuurlijk de non-toxic glitters van Edible Art.
Heb sinds kort ook een busje pearl spray, maar ik weet eigenlijk niet of die echt glittert of alleen glanst :think:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Pearl lustre spray geeft een parelmoeren glans, die glittert inderdaad niet..

Ik vind de glitters van rainbowdust erg mooi!
Ze hebben veel kleuren en soorten en het zijn echt glitters.
Als je er vragen over hebt, mail me dan even.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

7

Niet alleen edable art heeft non-toxic (dus niet eetbare) glitters, rainbowdust heeft die ook. Dat is de decorative sparkles range, daar staat op dat het non-toxic is, en non-toxic is wat anders dan edible.

Ik ben zelf groot fan van (magic) Sparkles van SK :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Marianne schreef:

Niet alleen edable art heeft non-toxic (dus niet eetbare) glitters, rainbowdust heeft die ook. Dat is de decorative sparkles range, daar staat op dat het non-toxic is, en non-toxic is wat anders dan edible.

Ik ben zelf groot fan van (magic) Sparkles van SK :Y

Jaaaaaaaaaaaa die is geweldig!!

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!