Onderwerp: Voetbaltaart voor Engels meisje
Oh wat heb ik mijn man en zwager gister blij gemaakt. Ik moest dus een voetbaltaart maken en was aan het zoeken hier op de site en werd poepie nerveus van iedereen die angstvallig over formules aan het praten was, centimeters, klopte wel, klopte niet. Aaaaah. Doodeng! dus ik mijn man, die wiskunde als leuke bezigheid ziet (dat was de enige reden dat ik nog twijfelde of ik wel of niet met hem door wilde
) gevraagd het voor mij uit te rekenen. Hij direct zijn broer gebeld (die NOG enger is qua wiskunde) en die twee hebben uren over mijn hexagon, pentagon, shemntagon gepraat. Ik kreeg uiteraard alle achtergrond informatie van hoe ze tot een conclusie waren gekomen en keek zeer bevallig terwijl het het ene oor in en het andere oor uit ging 
Uiteindelijk kreeg ik van mijn man de maten en ik moet zeggen:
Het klopte helemaal!

Ok, tot zover. Toen moest ik er iets leuks van maken voor een meisje van 15 wiens lievelingsvoetbalploeg Tottenham Hotspurs is en absoluut geen roze of bloemetjes wilde.
Dit het eindresulaat:

Voor het eerst mijn letter tappits gebruikt. wat is dat een gepriegel zeg! Heeft iemand de gouden tip voor me hoe ik zonder rafeltjes de letters mooi RECHT op de taart krijg??????

Bedankt voor het kijken! en bedankt voor al jullie inspiratie! heerlijk weer na de vakantie me weer in de taarten gooien 
heb je niet veel aan he? maar bij de how to's staat er ook wel hoe en wat