1

Onderwerp: Gravity Defying Cakes..

Ik snap veel en zie ook veel aparte taartcombinaties maar zoiets als dit? Is voor mij toch wel ver van mijn bedshow maar het word er niet minder mooi door. Ik heb er in elk geval van genoten
http://lib.store.yahoo.net/lib/yhst-5418161598049/clematis-cake
http://blissfullydomestic.com/wp-content/uploads/cake_girls_201_1-225x300.jpg
http://www.thetanooki.com/wp-content/uploads/2008/06/mariocake1.jpg

Vind de supermario taart toch echt wel geweldig maar of mij dat ooit lukt? whahaha

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

2

Re: Gravity Defying Cakes..

Wat een kunstwerken!! Ben er stil van...

3

die zijn schitterend.
daar is 100 jaar oefening voor nodig volgens mij ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Bij die eerste taart dacht ik; nou, dit snap ik nog wel... tot ik naar beneden ging scrollen! Zeer indrukwekkend!

5

Wow, dat ziet er allemaal heel spectaculair uit!

6

super mario heeft hier eerder gestaan, waren mensen die hem als bruidstaart wensten.. ........... ........................

7

meeeeen dan moet je je toch wel grondig vervelen wil je zoiets verzinnen zeg :lol: maar ze zijn wel errug mooi hoor :)

frummeltje schreef:

super mario heeft hier eerder gestaan, waren mensen die hem als bruidstaart wensten.. ........... ........................

Ja dat herrinner ik me ook nog, ik vraag me eigelijk wel af of iemand die taart ook nog gemaakt heeft...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

9

annemieke-76 schreef:
frummeltje schreef:

Ja dat herrinner ik me ook nog, ik vraag me eigelijk wel af of iemand die taart ook nog gemaakt heeft...

Ik dacht dat Wendy er nee tegen heeft gezegd.
Als Wendy nee zegt....knappe kop die het dan gaat doen :)

10

Wat een taarten he, maar ja, het is wel te doen, de foto bewijst het!! Maar wat ik vaak aan mensen/klanten vertel, dit zijn engelse/amerikaanse taarten. Madeira of fruitcake, 0,5 cm marsepein en daarna 0,5 cm fondant eromheen. Vaak al lang van te voren gebakken of gemaakt maw uiteindelijk niet echt eetbaar meer.

Dus ik blijf bij mijn motto: het moet wel een taart blijven....

maar stiekem vind ik het natuurlijk wel vreselijk kunstig om te zien!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

petrabennes schreef:
annemieke-76 schreef:
frummeltje schreef:

dat wendy nee had gezegd had geloof ik voornamelijk te maken met het kleine budget van jet bruidspaar.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

Die met die hartjes is "nep": de onderste is een taart, maar het doosje is een houten constructie met fondant bedekt :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

13

tipsytaartje schreef:
petrabennes schreef:
annemieke-76 schreef:

dat wendy nee had gezegd had geloof ik voornamelijk te maken met het kleine budget van jet bruidspaar.

Dat klopt ja, die mensen waren toen bij mij terecht gekomen, maar ik kon niet en het was heel ver.
Ze wilden die taart, voor een klein budget, en ik weet niet of hij nog ergens terecht is gekomen... Ben ook nog altijd benieuwd wat hun bruidstaart uiteindelijk is geworden.

En die constructies vind ik ook eng hoor :S

Mijn website: Presentaart

14

mascha schreef:
tipsytaartje schreef:
petrabennes schreef:

Dat klopt ja, die mensen waren toen bij mij terecht gekomen, maar ik kon niet en het was heel ver.
Ze wilden die taart, voor een klein budget, en ik weet niet of hij nog ergens terecht is gekomen... Ben ook nog altijd benieuwd wat hun bruidstaart uiteindelijk is geworden.

En die constructies vind ik ook eng hoor :S

wendy wilde hem geloof ik wel maken , maar  het bruidspaar haakte geloof ik af omdat de bezorg kosten te hoog werden. was ook nog al een eind!

iK woonde wel in de buurt maar heb vriendelijk bedankt :D