1

Onderwerp: schatkist/drakentaart

Mijn zoontje heeft morgen een feestje van een vriendje... Het vriendje wou graag geld hebben dus ik heb er maar een taart bij gemaakt, meteen weer een reden om te bakken ;) De taart is gevult met viervruchtenjam en banketbakkersroom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8MVXFKOH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L37FBFMF.jpg

Ik had helaas geen taartkarton meer voor die maat, ik vind deze dingen eigelijk niet echt mooi, maar goed.... Hebben jullie nog tips hoor ik ze graag!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: schatkist/drakentaart

Wat gaaf zeg! Erg knap gedaan.

Leuk die kist met draak!

Groetjes Cindy

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

4

Leuk zeg!
En een hele gave draak!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

hele mooie taart :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Ik denk dat Thimo verrast opkijkt van dit mooie cadeau!

Groetjes Elise

7

Hartstikke leuk gedaan!

Van mij geen tips! Ben al blij als ik dit zou kunnen!

8

Wat lig je draak daar heerlijk op die schatkist te "waken", erg leuk gedaan.

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

9

Wat is ie super!!

10

Gaaf!

11

Gaaf zeg! Vind die draak erg mooi!

12

Ik ben zelf ook wel tevreden, en dat ben ik niet zo snel :lol:
Mijn kids kwamen vanochtend beneden en vroegen meteen mam heb je de draak klaar dus ik liet hem zien en ze waren helemaal enthiousiast, erg leuk ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

13

Heel mooi!
Mooie draak ook....ik heb eens een how to filmpje op internet gezien van deze draak......hij lijkt precies! Erg leuke schatkist ook trouwens.
Knap gedaan.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

14

Die is echt wel gaaf gemaakt!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Leuk! Zo is geld krijgen niet saai!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

16

Wat leuk gedaan zeg.

17

Geweldig!

18

heel leuk idee,van dat zak geld erbij,de draak ligt echt gevaarlijk te wezen op de kist,erg leuk gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Mijn vader heeft de taart aan de moeder van het jongetje gegeven en die vondt het helemaal geweldig, ze had ook gezegt van dan kan geen bakker tegenop, dus dat is wel erg leuk! Vanmiddag zal ik wel horen wat het jongetje er zelf van vond ;)

20

Mooie taart en je draak is supergoed gelukt!

21

Goed gedaan hoor! De schatkist is helemaal super!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

22

hij is heel mooi hoor, en voor het karton ik bestel altijd vierkante en daar leg ik er dan twee van iets overlappend op elkaar en ddaar de taart dan weer op

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

Heel mooi gemaakt!
Dat is nog eens een originele manier van geld geven!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

24

maris18 schreef:

hij is heel mooi hoor, en voor het karton ik bestel altijd vierkante en daar leg ik er dan twee van iets overlappend op elkaar en ddaar de taart dan weer op

oh ja tuurlijk dat kan ook als je de goede maat niet meer hebt... Maar ik ga van de week weer even een bestelling plaatsen en bestel gewoon weer even allerlei maten karton ;) Ik heb een verstelbare rand gebruikt en dan heb je ook nooit een standaart maat... maar die knip ik dan wel weer op maat... toevallig had ik deze dingen gekregen van iemand, maar ik zou ze zelf niet zo snel kopen...

25

vindt je draak echt super gaaf, mooie taart zo!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.