Onderwerp: rijstemeel
weet iemand waar ik rijstemeel kan kopen?
heb al gegoogeld maar ik vind alleen maar webshops, t liefst wil ik het gewoon in een winkel kopen.
groetjes Dieuwe
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » rijstemeel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand waar ik rijstemeel kan kopen?
heb al gegoogeld maar ik vind alleen maar webshops, t liefst wil ik het gewoon in een winkel kopen.
groetjes Dieuwe
bij de toko kan je het ook vaak krijgen kopen!
rijstemeel is toch van die nutirx babypap?, dat is toch ook rijstemeel of is dat weer iets heel anders
Bij de reformwinkel hebben ze het meestal.
Groetjes,
Anja
rijstemeel is toch van die nutirx babypap?, dat is toch ook rijstemeel of is dat weer iets heel anders
Dit is veel grover dan rijstemeel en werkt niet lekker in taartjes en pannenkoeken.
Ik koop rijstebloem altijd bij de natuurwinkel.
dat is rijstebloem, weet niet of dat hetzelfde is als rijstemeel
De zijn etzelfde maar de eene is is net als wat irene zei veel grover.
Rijstemeel kan je in bijna alle tokos kopen... hier kan je et zelfs in zakken van 5 kilo kopen (wat je zou moeten doen met 5 kilo rijste meel weet ik niet maar de zijn er wel)
Wij hebben het in verband met een dieet bij de reformwinkel en later bij de toko gekocht. Bij de reformwinkel was het 2x zo duur!
ik moet een glutenvrije taart maken en het schijnt daar ook mee te kunnen.
even stomme vraag Toko? zegt me niets, enne reformwinkel ook niet...
hebben ze het niet gewoon bij de appie bijvoorbeeld
gr. Dieuwe
een toko is zo een asiatisch winkeltje... en reformwinkel is waar ze alle rare kruiden en verkoop (nou dat is et niet precies maar zo zien de meeste eruit van et buitenkant)
Ik zou eerst ff een toko bij jou in de buurt zoek want ze zijn echt altijd goedkoper. bijv ik moest tauge hebben bij de toko heb ik een flinke zak gekocht voor 40 cent bij super de boer had ik 2 kleine zakjes moeten kopen voor 89 cent per stuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » rijstemeel