1

Onderwerp: Botercreme met crispy bite

Graag zou ik in mijn botercreme iets willen doen waardoor je een lekkere crispy bite krijgt. Heeft iemand tips, want ik kan er niets over vinden? Dus bijvoorbeeld gemalen nootjes of zo. Is zoiets kant en klaar te koop?

2

Re: Botercreme met crispy bite

Helemaal niemand?

3

Wil je dit in je botercrememix of in je gewone botercreme.

Ik gebruik eigenlijk alleen botercreme om af te smeren en dan lijkt het me niet handig want de taart wordt er niet strakker van.

Misschien kan je van die nougatine gebruiken. Ik heb eigenlijk geen idee....

Groetjes Elise

4

Van de week heb ik patidess praline door de botercreme gedaan. Daar zitten krokante stukjes in. Wel natuurlijk alleen als vulling gebruikt.

5

Ja de bedoeling is alleen als vulling. Waar haal ik dat patides praline?

6

Ik heb zojuist een caramelcreme gemaakt van de mix en Patidess. Hierdoor had ik witte chocoladedrops gedaan, ook voor de bite. Erg lekkere combi!

7

Ik doe vaak nogatine in een taart bovenop een laag vulling, maar waarom zou het er niet doorheen kunnen... lijkt mij lekker hoor! :P

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

8

Patidess kun je in de webshop kopen. Van die nougatine lijkt me een goed idee, ga ik ook eens proberen!

9

alle soorten koekjes kun je verkruimelen en erdoor doen; bokkepootjes, oreo. De bite krijg je dan door iets grotere stukjes....

lekker duurt het langst!

10

Ook lekker door een chocolade vulling, het snoepje daim (krokante caramel met chocolade) klein beetje verkuimelen in cutter (of ander hak machientje) en door de chocolade vulling spatelen.
succes!

Het Taartenateljee

11

Of cornflakes (met een chocolade laagje)?

Liefs Liza

12

Misschien een reep witte chocolade met van die rice crispy ofzo???
Lijkt mij heeeeel lekker als vulling en dan samen met frambozen vulling.
Yammiej!

Eigen taart is goud waard!