1

Onderwerp: Botercreme mix nog goed? Recept?

Hoi allemaal,

Ik heb al een half jaar niks gebakken denk ik, en alles staat een beetje te verstoffen in de kast (helaas). Nu wilde ik morgen weer een taartje bakken voor mezelf, en ik dacht dat ik geen botercreme mix meer had, maar dat blijkt wel zo te zijn. Het heeft de hele tijd in een luchtdicht tupperware bakje gezeten, achter in de kast dus koel en donker. Het ziet er niet raar uit, het smaakt ook niet vreemd. Ik heb de verpakking dus niet meer, ik weet niet meer tot wanneer het goed was/is. Zou ik dit nog kunnen gebruiken?  En zo ja, kan iemand mij de verhoudingen vertellen voor de botercreme mix? Op de website kan ik de hoeveelheid water niet vinden namelijk.

Ik heb ook nog een blok marsepein, nog helemaal luchtdicht verpakt, in de verpakking dus nog niet open geweest. Er staat op tht Juni 2009, zou ik dit nog kunnen gebruiken?  Ik neem aan dat er niet veel kan gebeuren met suiker en amandelen.

Alvast bedankt!!

2

Re: Botercreme mix nog goed? Recept?

Het recept voor de botercr

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

3

Ik zou er gewoon een lekker taartje mee maken :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ja, inderdaad voor een bestelling zou ik het zeker niet doen! Ik zal even proeven en als het niet raar smaakt gebruik ik het gewoon. Bedankt voor het recept Wendy!!

ik ga je topic moven, dit hoort niet in babbel

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs