1 Laatst bewerkt door Bianka (26-08-2009 03:37)

Onderwerp: Mijn eerste roosje

Ik vind hem aardig gelukt voor de eerste keer een roosje maken, foto is niet zo goed maar toch wel duidelijk te zien. Morgen ga ik veder en dan ook helemaal afwerken, Dus dan komt er zekers mijn eerste taart hier te staan :) ppff spannend hoor, ik ben benieuwd hoe het bekleden gaat met marszepijn. roosjes zijn trouwens gemaakt van fondante.

Groetjes Bianka

http://img440.imageshack.us/img440/9421/foto0044t.th.jpg

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

2

Re: Mijn eerste roosje

Past prima in Klein & Fijn

[MOVE] --> die kant op dus

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

hahah dank je! :)

4

Nou mijn eerste taart is een fijt! Kan alleen nog geen foto laten zien, maar ik ben super trots! hier en daar wel wat dingetjes maar die moeten gaan de weg wel beter gaan. Ppff wel lang over gedaan hoor, ik ben om half 3 begonnen en nu pas klaar.
Doen jullie er allemaal zo lang over?

Groetjes Bianka

5

Je roosje is mooi gelukt. Ben benieuwd naar de taart

6

Da's super gelukt voor een eerste, weet nog dat mijn eerste er minstens 15 waren... Hoe dunner je de blaadjes doet hoe makkelijker het wordt. Dan krult soms een bovenrandje ook nog heel echt om.

Groetjes Sas

7

Bianka schreef:

Ik vind hem aardig gelukt voor de eerste keer een roosje maken, foto is niet zo goed maar toch wel duidelijk te zien. Morgen ga ik veder en dan ook helemaal afwerken, Dus dan komt er zekers mijn eerste taart hier te staan :) ppff spannend hoor, ik ben benieuwd hoe het bekleden gaat met marszepijn. roosjes zijn trouwens gemaakt van fondante.

Groetjes Bianka

http://img440.imageshack.us/img440/9421 … 44t.th.jpg

Mooi gedaan hoor...
mmij lukt het nog steeds niet naar veel oefenen....

even OT: wat een mooie hond heb je bij je foto staan....
              (heb er zelf drie)

Taartse !!!!!
Groetjes Marijke