51

Re: Heel passend bij de tijd van het jaar: een skibruidstaart!

conny4u schreef:

echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een mooierd...
en die tuinfruit spread klinkt lekker...waar kennen we die scoren?  ;)

De tuinfruitspread hebben ze 'soms, bij bepaalde themaweken oid' bij de Lidl, van hetzelfde merk als de jam. Ik heb de laatste keer meteen een heel treetje van 8 potten gescoord. Ik doe er wel nog wat extra jam bij, want anders vind ik het iets te zurig en iets te veel 'vol' van het fruit.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

52

De taart werd bij het bezorgen op de lokatie erg lauw ontvangen (gekke woordspeling bij een sneeuwtaart, die ook niet echt ijskoud was ;)). Er werd een tafeltje klaar gezet, kleed erover en niemand zei eigenlijk iets ervan dat 'ie mooi of bijzonder was :S
Schijnbaar toch niet in de gaten gehad dat het echt een taart was, eentje om op te eten?

Maar... gelukkig.... op het feest zelf was iedereen wel wild enthousiast, de buuf vond 'm fantastisch, het paar ook :)!

Tot taarts, Yvonne

53

Heel mooi!!

54

Wat een orgineel idee !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

55 Laatst bewerkt door joynathalie (24-08-2009 08:43)

Errug leuke taart! Krijg gelijk zin in de wintersport!
Maar wat een rare reactie! Ze baalde waarschijnlijk dat het bruidspaar geen taart bij hun had besteld. Maar fijn dat zij er heel blij mee waren.

Groetjes Nathalie

56

joynathalie schreef:

Maar wat een rare reactie! Ze baalde waarschijnlijk dat het bruidspaar geen taart bij hun had besteld. Maar fijn dat zij er heel blij mee waren.

Het feest was in een uitspanninkje op de hei, waar je normaal alleen een koffietje met een diepvriesappeltaartje kunt eten of een tosti oid, ik denk niet dat ze uberhaupt een taart zouden kunnen maken, dus dat was het niet....
Denk eerder dat het besef dat het echt een taart was, pas doordrong toen het mes erin ging ;)?

Tot taarts, Yvonne

57

wat een super toffe taart!

58

Ik vind 'm helemaal gewedig!!!

59

Wauw die is super!
wat een leuke en mooie taart. Dat huisje op de top van de berg is prachtig, en het bruidspaar onder aan de berg (leuk om een bruidspaar eens niet bovenop maar onderaan de taart te zetten) is ook helemaal super!
Wat een humor om met dit lekkere warme weer een een besneeuwde berg als taart te kiezen.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

60

Ge-wel-dig !!!!

61

Echt een geweldige taart!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

62

Ik vind hem SUPER leuk!! Wat leuk gedaan allemaal. Die harrtjes op rooksliertjes en die valggen met de datum. :thumb:

63

WOW WOW WOW!! Echt helemaal geweldig verzonnen en uitgevoerd!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

64

Tom Poes schreef:
joynathalie schreef:

Het feest was in een uitspanninkje op de hei, waar je normaal alleen een koffietje met een diepvriesappeltaartje kunt eten of een tosti oid, ik denk niet dat ze uberhaupt een taart zouden kunnen maken, dus dat was het niet....
Denk eerder dat het besef dat het echt een taart was, pas doordrong toen het mes erin ging ;)?

oh, ok, dus meer dat ze dachten die is ook creatief bezig geweest met crepepapier :lol:
en daarna het ongeloof van dat het dus echt een taart is!

Groetjes Nathalie

65

oohhhh wauw wat een geweldige taart!!!!!!!
en heerlijk verkoelend idee die sneeuwtaart  :)

66

Wat is hij gaaf! Dat huisje is geweldig en het bruidspaar ook :thumb:. Echt een super bruidstaart!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

67

COOL!!!!!
:lol:

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

68

Of mooi of maf, daar ben ik het helemaal mee eens!!! Ik vind hem erg maf, maar ook nog heel bruidstaarterig en stylish (dus niet t

Mijn website: Presentaart