Onderwerp: vreemde vorm kapsel
Weet iemand hoe je je taarten de vorm geeft van de tweede en vierde laag van deze taart?
Een beetje hol dus, als een zandloper.
Gewoon kapsel insnijden ofzo...?
Pauline.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vreemde vorm kapsel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand hoe je je taarten de vorm geeft van de tweede en vierde laag van deze taart?
Een beetje hol dus, als een zandloper.
Gewoon kapsel insnijden ofzo...?
Je kunt het insijden alleen dit is echt geen doen met biscuit, daar moet je echt cake voor gebruiken.
Misschien zijn er wel bakvormen voor geen idee eigenlijk, net als die wonky cakes weet je wel misschien zijn daar ook wel vormen voor.
Bakvormen lijkt mij niet want je krijgt een dikker gedeelte natuurlijk nooit meer door een dunner gedeelte bij het storten van het kapsel...;)! Of het zou een soort 2 delige vorm moeten zijn die je eraf 'klikt' (ik denk dat ik daar patent op ga aanvragen , want dan gaat het ook wel met biscuit, hoef je niet meer in model te snijden)
Bakvormen lijkt mij niet want je krijgt een dikker gedeelte natuurlijk nooit meer door een dunner gedeelte bij het storten van het kapsel...;)! Of het zou een soort 2 delige vorm moeten zijn die je eraf 'klikt' (ik denk dat ik daar patent op ga aanvragen
, want dan gaat het ook wel met biscuit, hoef je niet meer in model te snijden)
wahaha zou ik zeker doen yvon!
en ik heb pas met bien ook een wonky gemaakt van biscuit, de truc is een heel scherp mes, een broodmes heeft te grove kartels
eventueel kun je de taart eerst invriezen en dan als hij bevroren is snijden
niet vergeten te vullen, voordat je snijdt, anders is het model weer uit zn vorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vreemde vorm kapsel