Onderwerp: Nooit meer een bruidstaart in augustus!!
Hallo allemaal,
ook ik had een opdracht voor een bruidstaart staan voor gisteren! En ik heb mezelf echt voorgenomen om volgend jaar g
Kirsten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nooit meer een bruidstaart in augustus!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
ook ik had een opdracht voor een bruidstaart staan voor gisteren! En ik heb mezelf echt voorgenomen om volgend jaar g
heel erg mooi
Chique!!
Chique inderdaad! Ik vind het persoonlijk jammer dat het taartje met de toppers niet ook gewoon in sepia kleuren is!! Ook dan was het toppertje gewoon leuk uitgekomen, maar goed dat zijn nou eenmaal de wensen denk ik dan maar
erg mooie enstrakke taarten....
Hmmm...inderdaad jammer van de topper.....wat zou een geboetseerd bruidspaar hier mooi op hebben gestaan. Maar dit zijn natuurlijk de wensen van het bruidspaar....ieder zijn eigen smaak niet waar?
Ik vind je taarten geweldig mooi, de kleuren heb je ook super gemaakt!!!
En mooi strak ook!
Ik vind de taarten een onwijs mooi geheel, maar hoe heb je die sepia kleuren gekregen.
Wij moeten eerdaags ook een bruidstaart met deze kleuren maken.
mooi zeg!!
Heel mooi!!!
zien er mooi uit
Prachtig!
Een prachtige taart zeg!
Ik keek wel ff raar toen ik mijn eigen naam (die niet zo vaak voorkomt) zag staan...
mooi
Ik vind de taarten een onwijs mooi geheel, maar hoe heb je die sepia kleuren gekregen.
Wij moeten eerdaags ook een bruidstaart met deze kleuren maken.
De twee grootste taarten heb ik gewoon met marsepein bekleed (wel zo makkelijk) en voor de bloemetjes en lettertjes heb ik een stukje marsepein genomen en dat gemengd met bruine marsepein.
Ik keek wel ff raar toen ik mijn eigen naam (die niet zo vaak voorkomt) zag staan...
Wel grappig dat je dat zegt, want toen het bruidspaar kwam proeven hebben we wat taarten op de site bekeken en toen zag ze ook haar eigen naam staan (jij dus) en zei ze ook dat die naam niet zoveel voorkomt
mooie taarten, mooie kleur
Super mooi...
Prachtige taarten!
heel mooi
mooi! vind het een beetje zonde van de witte met eendjes, op zich is die natuurlijk ook heel mooi, maar past niet in het plaatje. maar idd, wens van de klant
Wat een sjieke taart... Heel mooi qua kleur en tekst!
Wat is je bruidstaart mooi en ook de tekst vind ik mooi
mooi!
[quote=MamaCorn
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nooit meer een bruidstaart in augustus!!