Re: Het is vrijdag,dus zoals beloofd,DE ICE AGE 3 taart!
........GE-WEL-DIG......, niet twijfelen meedoen met de wedstrijd 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het is vrijdag,dus zoals beloofd,DE ICE AGE 3 taart!
........GE-WEL-DIG......, niet twijfelen meedoen met de wedstrijd 
Ehm, tja wat zal ik zeggen... Alles is al gezegd!! Hij is gewoon waanzinnig!!!!!!!!!
Megavetwauw!
Wat moooooi en wat knap ge-eh-neh dit is niet zomaar meer "puzzelen" eh prachtig gemaakt! En die kleuren! Ook erg gave pegelrand aan de taart! Geweldig!
wat mij opvalt is dat jij ook zoals Wendy uit Boskoop komen,nu weet ik dat 2 TOPPERS daar wonen,ik weet de weg,want ik ga volgende keer weer bij Wendy,maar eigenlijk zal ik ook willen leren verven techniek zoals op jou taart,want van allen puzzelen krijg ik allang niet zo levensechte resultaat zoals van jou.
Super gedaan,en wel doen hoor met de wedstrijd,is zonde met zoveel talent om niet meer van jou kunst te showen....
Hij is gaaf!!
Echt super gemaakt!
Wow, met 1 woord: geweldig! Schitterende dino en levensechte andere karakters! Waanzinnig gelukt, gefeliciteerd met dit resultaat om trots op te zijn, joh!
Natas....G-sus, belachelijk, wat ontzettend mooi, dit is
Super!!!!!!!!
Wauw!! Hij is echt super!!
Jaja ik heb gewerkt vandaag maar log effe in voor deze.
Nou natasja je hebt jezelf overtroffen,niet normaal zo goed jij kan puzzelen.
Hij is prachtig!
Wat ontzettend mooi. dit roept inderdaad om een howto. Niet dat ik hem na kan/wil maken, maar gewoon om er nog veel langer in in detail van te genieten.
Wow geweldige taart....
helemaal geweldig!!!
kan niet anders zeggen dan wauwie echt een hele mooie gave taart is het geworden
Ik geloof niet dat ik nog iets nieuws kan zeggen....:S
Net als je denkt dat je nu wel gezien hebt wat er allemaal mogelijk is met puzzelplaatjes ed komt deze in de parade. Hij is echt prachtig !
Hij is PRACHTIG!!!!!!!
Ongelooflijk mooi, respect, respect, respect.....
Groetjes M
Wat een fantastisch mooie taart!
Heel leuk gedaan!!
Niet te geloven,wat een beauty!!! Werkelijk tot in detail helemaal super!!
Hoop dat ik hier ooit eens bij in de buurt kom, maar zo ver ben ik nog lang niet......dus tot die tijd maar heel veel oefenen.
Ben erg benieuwd naar je volgende creaties...
wow fantastisch zeg
woooowwww, hij is super geworden
FANTASTISCHE TAART!!! je kunt echt zien dat je er veel moeite, tijd en liefde in gestopt hebt 
Wauw, wat een super gave taart!!! Ik heb al een paar keer naar boven gescroled om nog een keer te kijken, echt super! MEEDOEN met T&T hoor!!!
Groetjes, Jos
Heel knap gemaakt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het is vrijdag,dus zoals beloofd,DE ICE AGE 3 taart!