Onderwerp: "over the top" voor prinses Senna!
Voor de dochter van mijn vriendin een "over the top" taart! Senna is 4 geworden en wilde eerst een mega Mindy, maar later toch liever een echte prinsessentaart, met glitters, strik, kroontje en toen ik vroeg in welke kleuren, somde ze alle kleuren op die in haar opkwamen... Dus kon ik heerlijk aan de slag! Geinspireerd op taarten van zoete kunst, taartdoos, Wietske&Annette en nog veel meer ladies van dit forum!
Senna en mama hebben de taart net opgehaald en Senna was even sprakeloos! Daar doen we het voor
Stapel van 26 cm en 16 cm, gevuld met frambozenmousse en frambozenjam, afgesmeerd met frambozenbotercreme, mjammie!
Ik ben geloof ik een voorhoofdsholteontsteking aan het ontwikkelen... Holtes zitten vol en mijn oren beginnen ook maar moet nu echt aan de slag voor een stapel voor dochterlief welke morgen haar 9e verjaardag voor familie viert. Ze was in de vakantie jarig dus we hebben het al klein in zuid-Frankrijk gevierd, maar morgen nog een keer voor het "eggie", dus wat paracetamol erin en aan de slag! (en aangezien ik met een indo ben getrouwd ook nog even indisch koken tussendoor, wish me luck!)
Tips en adviezen welkom!
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"