1

Onderwerp: hazelnootpasta

Hoi,

Omdat het de eerste bestelling word, (wel voor familie maar dat mag de pret niet drukken) haha wil ze graag hazelnootpastacreme ipv botercreme. Maar kan deze vulling ook in de vriezer en weer gevuld met walnoten(heb ik in huis) of moet ik echt op jacht naar hazelnoten? Kan iemand me helpen? En wat voor vulling past weer bij de hazelnootcreme?

Alvast bedankt!

gek op Taart!

2

Re: hazelnootpasta

waarom gebruik je geen hazelnootpasta? Van Nutella, zo'n klein potje door de botercreme heen (mix van de webshop) en klaar is je hazelnootpastacreme! Hij kan ook prima in de vriezer! Ik heb er vorige keer een laagje lemoncurd bij gedaan, heerlijk!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

oh oke, bedankt voor je reactie, dan doe ik deze voor de 2de taart.. Had al de aardbeienmousse bedacht voor de mega mindy taart. En doe dan deze creme voor de prinsessntaart..
Zal mijn schoonzusje vast niet erg vinden.. (ze is niet zo moeilijk)

Maar ben je bij de aarbeienmousse ook bc nodig voor het afsmeren?

gek op Taart!

4 Laatst bewerkt door Leona (21-08-2009 15:25)

Glamour schreef:

waarom gebruik je geen hazelnootpasta? Van Nutella, zo'n klein potje door de botercreme heen (mix van de webshop) en klaar is je hazelnootpastacreme! Hij kan ook prima in de vriezer! Ik heb er vorige keer een laagje lemoncurd bij gedaan, heerlijk!

Had ik toevallig gekocht trouwens!    :D

gek op Taart!

5

je hebt altijd BC 1:1 nodig voor het afsmeren....

Groetjes Marlies

6

Oke, bedankt!  :)

gek op Taart!