Onderwerp: ideetje gezocht
Ik mag voor 2 dames die 55 worden, 2 losse taarten maken voor ong 30 pers.
De
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ideetje gezocht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mag voor 2 dames die 55 worden, 2 losse taarten maken voor ong 30 pers.
De
WIl je persee iets met hun baan doen??? Ik zou juist gewoon een mooie taart maken met rozen of zo! Iets chiques!
Tja, de grote gemene deler is natuurlijk "speelgoed"... Misschien anders ipv 2 losse taarten een groot poppenhuis? Of zijn ze bedoeld om aan allebei de dames mee te geven?
Heb je helemaal de vrije hand gekregen? Of waren er extra verzoekjes? Anders zou ik inderdaad gaan voor wat Kadohke zegt
dat is het nadeel juist helemaal niet de vrije hand, ik had al een vrolijke stapel in gedachten die ik al enkele keren voorbij had zien komen, grote strik, cirkels en streepjes, lekker fleurig. Maar helaas ze willen dit verwerkt in de taart, zelfs had ik het ook liever anders gezien.
en ze zijn inderdaad voor elk apart, want aan het huis had ik ook gedacht.
Het olifantje van intertoys puzzelen of boetseren? Ik vind hem zelf er niet zo leuk uitzien, maar kan me voorstellen dat iemand die bij intertoys werkt het wel heel leuk vindt om te krijgen.
En de ander idd een poppenhuis
een stapeltaart met daarop allemaal miniatuur speelgoed? dus een mini autootje, stepje, blokken, stoeltje, tafeltje, pop, knuffel, barbie, spel enz
voor de een meer gericht op speelgoed en voor de ander meer op poppenhuis? met bijvoorbeeld ook nog een mini rekenmachine en typemachine?
Een speelgoedkist is misschien voor de Intertoysmevrouw wel leuk?
En hier heb ik een how to gevonden voor een poppenhuistaart... tikkie bewerkelijk maar...
http://apieceofcakenashville.blogspot.c … -cake.html
jeetje super, dat jullie nog even verder met me meegedacht hebben, zat er al over na te denken om te zeggen dat het niet haalbaar is, dus dat het iets van een print moest worden of totaal anders.
maar hiermee vraag ik het nog even aan d eklant en dan moet het goedkomen lijkt mij
en nog duidelijkheid gekregen wat de klant wil?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ideetje gezocht