1

Onderwerp: luchtrandjes, ofzo?

Sinds  ik het gemak van bakspray heb ontdekt, vertonen mijn biscuits een groot minpunt. Als ze gaar zijn, en ik draai ze om, dan heeft de bovenkant, voor heen dus onderkant, van die lege randjes. Er zit dus wel een heel dun korstje bruin biscuit, maar daaronder zit een randje lucht. Eigenlijk had ik dat voorheen nooit :(
Nou kan ik natuurlijk de bakspray wegdoen, maar het is wel heel lekker snel en makkelijk!!! Weet iemand hoe het komt en hoe je het op kan lossen?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2 Laatst bewerkt door Spices (20-08-2009 20:16)

Re: luchtrandjes, ofzo?

Als ik me niet vergis had Kwebbeltje hier ook last, ik ga even de topic zoeken brb

Ik heb het gevonden ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57387

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

Dit schijnt door het biscuit te komen. Ik heb er nog nooit last van gehad, totdat ik een ander merk biscuit kreeg 3 weken geleden. Nu komt geen

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Hoi hoi,

Het ligt aan de bakspray, die moet je echt maar heeeeeeel dun gebruiken anders krijg je inderdaad lucht onder de randjes.
Ik had er ook last van en na enig speurwerk hier op het forum kwam ik hierachter, sindsdien gaan het super met de biscuits!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

5

Goeie tip. Ik heb het af en toe. Trek het randje er dan af en dan is het ook weg. Maar goed om te weten dat ik dus af en toe teveel bakspray gebruik.

Inderdaad de bakspray dun aanbrengen. Had er eerst ook af en toe ook last van ben me af gaan vragen wat ik dan anders deed.

Te vroeg klaarzetten van het bakblik is ook niet handig aangezien de spraylaag dan zakt in de randen van je bakblik.

Succes!!