1

Onderwerp: Hoe bruidspaar bevestigen?

Ik heb binnenkort een opdracht, waar een bruidspaartje op moet. Ze komen de taart ophalen (de dochter van de bruidegom geeft het als kadootje aan het paar), dus het moet goed stevig, ik wil natuurlijk niet dat ze omvallen.
De bruid is volgens mij best goed te doen, die heeft een jurk, dus rond aan de onderkant, maar de gom heeft schoenen en een broek.....hoe doe ik dat dan het handigste? Hij viel tijdens het maken al om....
Ik heb nu stukjes spaghetti in de voetjes gestoken om het poppetje straks in de taart te prikken. Is dat de manier, of zijn er beter/handiger methodes?

Groetjes van karin

Re: Hoe bruidspaar bevestigen?

ja zo doe ik het ook

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

En een stukje piepschuim bekleed met alufolie of papier en plasticfolie erbij, dan kan het bruidspaar de poppetjes heelhuids thuis krijgen ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ik zou gaan voor echte houten prikkers, het bruidspaar neemt toch geen hap uit zichzelf en waarschijnlijk wordt het paar nooit opgegeten...
Spaghetti breekt toch wel erg makkelijk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ow dat spaghetti stukje gad ik niet goed gelezen, ik gebruik zoalls tom poes ook zegt, houten stokjes. bij spaghetti heb je het risico als je ze in de taart steekt, ze slap worden door de vulling en dan valt je topper alsnog om

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs