1

Onderwerp: Zand maken voor het zandkasteel....?

Ik wil graag voor mijn dochter der 3e verjaardag het zandkasteel maken en heb de bak vorm van de hema alleen....... Hoe kan ik dat het beste erop plakken...? Botercreme lijkt me te dik dan gaan de "nerven"van het kasteel weg...?  Wie o wie kan mij helpen...??

cake a day, takes the sorrow away!!!!

2

Re: Zand maken voor het zandkasteel....?

Gezeefde abrikozenjam? Ik zou 'm dan heel dun met een kwast erop"verven" en dan koekjeskruimels eroverheen strooien :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Of suikersiroop; is nog dunner :Y

Groetjes, Adrienne

4

Piping gel!! Recept staat hiernaast...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Cakes by Petra schreef:

Piping gel!! Recept staat hiernaast...

Yep, kwam ook in me op. Enige nadeel daarvan is dat het geen lekker extra smaakje toevoegt :9

Groetjes, Adrienne

en de koekkruimels door een zeefje halen! dan krijg je een mooier zand-effect

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

of rietsuiker en dan evt eerst even blenderen zodat de korrels wat kleiner worden. Of een mengsel van koekkruimels en rietsuiker, is misschien lekkerder.

8

Thankssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

cake a day, takes the sorrow away!!!!

9

Ik had voor mijn strand taartje de koekjes van verkade: San Fransisco. Deze had ik in me keukenmachine gedaan en helemaal fijn gemalen! Leek net echt zand :)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

10

ik had laatst een taartje gemaakt en de vulling was van stroopwafels, dus het zand had ik daar ook van gemaakt. Ik had de marsepein iets vochtig gemaakt met een kwastje + water en toen door het zand gerold.

Groetjes, Dorothea.