Onderwerp: Wonky, whimsical en topsy turvy
...is dat nou allemaal het zelfde? Misschien een hele domme vraag, maar ik wil graag het verschil weten.
Alvast bedankt voor de info!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wonky, whimsical en topsy turvy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...is dat nou allemaal het zelfde? Misschien een hele domme vraag, maar ik wil graag het verschil weten.
Alvast bedankt voor de info!
Yep!
Yep, gewoon allemaal schots en scheef.
Ik dacht er toch wat verschil tussen zat.
Topsy Turvy...... scheve taart
Wonky.......bovenaan breed en smaller naar beneden lopend
Whimsical......... combi van deze 2 samen
Hopelijk snap je wat ik bedoel
Zoals Tamara schrijft klopt het geloof ik ook
Ik snap wat je bedoeld, maar het is toch niet zo: het is meer regionaal/persoonlijk: In Amerika noemen ze het meestal Topsy Turvy, Lindy Smith noemt ze Wonky ( da's echt een heel Engels woord, maar betekent gewoon scheef) en Whimsical? Is dacht ik ook Amerikaans, maar kan ook Australisch zijn.
Maar ze zien er wel allemaal anders uit, zal dan ook wel persoonlijk zijn denk ik dan?
Maar ze zien er wel allemaal anders uit, zal dan ook wel persoonlijk zijn denk ik dan?
Dat begrijp ik niet: elke taart ziet er toch anders uit??
Is het niet gewoon Chinees?
wat het ook is, ik ga jullie toch echt verplaatsen naar de juiste rubriek!
Piece of Cake schreef:Maar ze zien er wel allemaal anders uit, zal dan ook wel persoonlijk zijn denk ik dan?
Ik bedoel zoals Tamara al schreef. Dat van boven naar onder smal aflopend, snap ie?? Ach....wat maakt het ook uit! Scheef zijn ze allemaal
Adrienne schreef:Piece of Cake schreef:Maar ze zien er wel allemaal anders uit, zal dan ook wel persoonlijk zijn denk ik dan?
Ik bedoel zoals Tamara al schreef. Dat van boven naar onder smal aflopend, snap ie?? Ach....wat maakt het ook uit! Scheef zijn ze allemaal
Je bedoelt dat een "Wonky" cake er zo uitziet??
Zo maakt Lindy Smith ze inderdaad vaak, en zij noemt ze toevallig Wonky cakes, maar als je het even opzoekt zijn alle namen echt gewoon inwisslebbaar
Nou dames, het is me duidelijk. Of niet?
Ze zijn in ieder geval niet echt heeeeeeel verschillend rechthoekig of zo.
Het is ongeveer het zelfde.
Er was al eens een topic over whimsical taarten een poos geleden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wonky, whimsical en topsy turvy