Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Welke spuitmondje voor deze taart
Pagina's 1
Het plaatje is te klein om iets te kunnen zien, kan je hem vergroten?
Nee helaas niet. Als ik erop klik word die wel groter, lukt dat bij jou ook?
Anders zou ik hier de website moeten plaatsen en ik weet niet of dat mag.
Je mag de website plaatsen als het geen winkel in taartdecoratiespullen is. Staat in de regels Bij twijfel altijd doorlezen, bij geen twijfel: ook doorlezen
Oke hier is de website
http://www.carriescakes.com/cakes.php
Het gaat om de taart Ryanne, 8e taart rechts van boven.
Niemand? ik wil een bestelling plaatsen maar weet niet welk spuitmondje ik het best kan bestellen. Ik denk een 1 en een 2.
Ik heb hem rechtstreeks van de website gehaald
Ik denk inderdaad een 1!
Thanks dames.
Zijn er nog andere tips waar ik rekening mee kan houden. Dit word voor mij echt de eerste keer icing spuiten.
Misschien dat ik wel eerst even een cursus ga volgen.
Thanks dames.
Zijn er nog andere tips waar ik rekening mee kan houden. Dit word voor mij echt de eerste keer icing spuiten.
Misschien dat ik wel eerst even een cursus ga volgen.
Patroon eerst op een bakpapiertje tekenen en dan met een scribertool overtrekken op je fondant.
Of was je dat al van plan? Misschien handig als je je eigen plan van aanpak erbijzet, dan weten we wat voor tips we kunnen toevoegen?
Enne.... HEEEEEL veel geduld
( Wel mooie taart, trouwens )
Heb je al besteld? Want ik denk 2... Nou zijn het de kosten niet, dus ik zou 1
Tip 1 is klein ik heb zoiets gemaakt en ik had toen tip 2 gebruikt maar volgens mij kan je tip 3 ook gebruiken de prints had ik gemaakt met print set van Wilton
Had het trouwens ook gedaan met rolfondant
Marianne ik heb net de besteling de deur uitgedaan en ik had al voor de zekerheid een 2 erbij besteld.
Adrienne, uhh nee geen plan van aanpak, ik was van plan om dit uit de blote hand te doen.
Spices kan je mij daar wat meer over vertellen over die print set?
Adrienne, uhh nee geen plan van aanpak, ik was van plan om dit uit de blote hand te doen.
Vind ik wel heel dapper, maar zonder icing ervaring?
Ik zou toch voor een afdrukje gaan: zie je niks meer van als de icing er eenmaal opzit, hoor!
wat een mooie taart zeg die je mag gaan maken.
Ik hoop dat hij gaat lukken, maar dat zal vast wel toch. Van te voren wat oefenen en daarna zal het vast goed gaan.
Laat je wel de foto's zien als hij klaar is
Succes
Adrienne bedoel je dat je de lijntjes eerst uittekent op bakpapier, deze op je beklede taart zet en dan lijntjes trekken en vervolgens de icing spuiten?
Ik heb overigens chocoolade icing van Duncan Hines gekocht, is die geschikt?
Petra zodra ik hem heb gemaakt plaats ik de foto.
Sophia ik heb deze gebruik
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1043
samen met
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1044
En dan had ik en paar vormen op de taart ingedrukt en met buttercream erover heen gegaan
Tip niet de chocolade icing van Duncan Hines gebruiken want dit vormt geen korst en als het warm is gaat het echt lopen als ik jou was zal ik chocolade buttercream zelf maken of die van Wilton gebruiken
Als je meer wil weten laat het me dan weten
Oh geweldig, geweldig, geweldig.
Ik wist echt niet dat dit bestond.
Nog een vraagje, is die van Wilton te koop bij de webshop dat je weet? Of heb je toevallig een link waar ik het recept kan vinden?
Thanks.
Hier heb je de link voor de Wilton icing van de Hebshop lol
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=120
Ik maak mijn buttercream van boter en crisco en dan doe ik chocolade erbij
maar je kan welke buttercream je wil gebruiken die een korst vormt ,want zeg je maak een fout dan kan je het laten op drogen en dan gewoon eraf halen maar als het nat blijf kan dat niet want hoe meer dat je er aan ga zitten hoe lelijker dat het wordt en als ik me niet vergis had Debby Brown ook en lekker recept voor chocolate buttercream
Adrienne bedoel je dat je de lijntjes eerst uittekent op bakpapier, deze op je beklede taart zet en dan lijntjes trekken en vervolgens de icing spuiten?
Ik heb overigens chocoolade icing van Duncan Hines gekocht, is die geschikt?
Petra zodra ik hem heb gemaakt plaats ik de foto.
Dan staat er a.h.w. een hele lichte afdruk van je patroon op de taart die je alleen hoeft te volgen, wordt het veel gelijkmatiger van
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Welke spuitmondje voor deze taart