Onderwerp: Afscheid van Yolande
Het gaat slecht op mijn werk en er worden mensen ontslagen (ik ook). Gisteravond zijn we met 6 collega's wezen eten om "afscheid" te nemen van
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Afscheid van Yolande
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het gaat slecht op mijn werk en er worden mensen ontslagen (ik ook). Gisteravond zijn we met 6 collega's wezen eten om "afscheid" te nemen van
Die ziet er netjes uit, al was de aanleiding zo vervelend!
mooie taart
Prachtige taart...
Balen van de situatie op t werk
Mooie taart! Sterkte nog met de moeilijke tijden...
Leuke taart!!
1 klein dingetje...........de N staat op zijn kop hihih
Leuke taart!!
1 klein dingetje...........de N staat op zijn kop hihih
O, dom zeg
. Die N was toch al iets mee. De avond ervoor letters en vlinders gemaakt. Ga ik de volgende morgen alles in een bakje leggen: heb ik geen N !! Gelukkig nog een klein balletje grijze gum, maar niet meer zo jofel. De N is daardoor ook een beetje brokkelig. Goeie leer voor de volgende keer 
Mooie taart voor een niet zo'n mooie aanleiding! Hopelijk heeft het de pijn wat verzacht!
Ook veel sterkte voor jou (ik begrijp dat jij ook nog aan de beurt bent)! Erg vervelend!
Heel mooi en zo zie je maar,taart is overal goed voor!
Hij was echt heel mooi.
Prachtige taart en wel leuk dat jullie het zo allemaal met elkaar afscheid kan nemen en ik vind het sneu voor je dat je je baan kwijt bent, succes verder!
Prachtige taart en wel leuk dat jullie het zo allemaal met elkaar afscheid kan nemen en ik vind het sneu voor je dat je je baan kwijt bent, succes verder!
Baal wel dat ik binnenkort zonder werk zit, maar het meest ga ik toch mijn collega's missen. We hebben zo'n hechte club!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Afscheid van Yolande