1

Onderwerp: ook even voorstellen

Ik ben dus peter ben een jongeman van 27 jaar die vorig jaar het boekje taarten decoraties in handen kreeg en intresse had o dit zelf ook te doen. Aangezien ik vorig jaar zelfstandig ben begongen als kapper heb ik daar de tijd niet toe gehad, maar er was toen ook nog niet zoveel om te zien van alles wat om taarten bereft heeft te maken.

Verder wil ik er gewoon voor gaan en zou ook wal graag de pme cursussen en de wilton curssen willen volgen maar dat lijkt niet z gamakkelijk te zijn, maar dit even terzijde laten we zijn hier om ons voor te stellen.

Dus ne jongeman van 27 jaar groot en stevig gbouwt en mooie bruine kijkers al zeg ik het zelf, maar mijn ventje zegt da ook altijd dus het zal dan wel mss waar zijn. Naast dat ik kapper visagist ben , heb ik ook een grote voorliefde om als kok te spelen en dat lijkt me nog aardig te lukken , en het is zeer lekker altijd....
maja voor jullie niet evident om daar over te oordelen natuurlijk maar ik meen het wel. Nu ja ben hier nog geen mannen tegen gekomen, maar dat moet ook niet dus ben eens benieuwd hoe het allemaal ver gaat evalueren. ik hoop dat jullie er wat aan hebben aan mijn voorstelling en ik hoop hier nog te mogen opnemen en bij te leren.

groetjes peterke uit belgie :)

2

Re: ook even voorstellen

welkom op dit forum en heel veel bakplezier

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

welkom!!

4

Hoi Peter welkom op de forum er zijn hier wel mannen op de forum om hoeveel het gaat durf ik niet te zeggen maar ze zijn er wel :)
Ik wens jou heel veel bakplezier en ik hoop snel iets van jou te zien in de parade

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

5

Welkom hier en wens je veel bak en decoreer plezier ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl