1

Onderwerp: transport oplossing gezocht om cc's in Libanon te krijgen

Mijn neef mag in oktober weer naar Libanon voor 5 maanden en nou wil ik voor zijn verjaardag cc's opsturen maar ik ben dus op zoek naar een veilige manier om ze op te sturen zonder dat het een ravage gaat worden in de doos/dozen. (ze zijn met z'n 24'n daar en daarom wil ik er dus meer dan 1 opsturen)
Dus.... wie heeft de meest ultieme/veilige/cupcakevervoersoplossing om mijn neef een leuke verjaardag te geven. (het kind wordt 43 :lol: en hij blijft me maar lastig vallen over een taart maar die ga ik helemaal niet compleet daar krijgen :S)

2

Re: transport oplossing gezocht om cc's in Libanon te krijgen

:S Ik heb slechte ervaringen met cc'c opsturen...

Zou je niet liever voor koekjes kiezen??

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Adrienne schreef:

:S Ik heb slechte ervaringen met cc'c opsturen...

Zou je niet liever voor koekjes kiezen??

ik moest ook gelijk aan jouw cc'tjes denken. Maar misschien dat er iemand anders ondertussen "de ultieme oplossing" zou hebben.

Koekjes heb ik ook al aan gedacht maar die cc's vind ik toch net iets leuker om te geven. (en die taart krijgt hij als hij terug komt :Y ) Het is wel een plaaggeest maar ik ben altijd blij als hij terug thuis is!

4

Nathalie schreef:

Koekjes heb ik ook al aan gedacht maar die cc's vind ik toch net iets leuker om te geven.

Gelijk heb je; dat vond ik ook! :Y

De enige adviezen die ik je kan geven, n.a.v. mijn ervaring ;) - zijn om de ruimte aan de onderkant tussen de cc heel goed op te vullen met flink wat alu-folie ofzo, en evt een flinke punaise in de ondekant door doos+cc prikken om de boel op z'n plek te houden. Dan een bakpiertje bovenop de cc en ook de ruimte erboven met iets dergelijks opvullen.

En daarnaast HEEEL goed op de verpakking zetten welke kant boven moet en dat het kwetsbaar is!!

Ben heel benieuwd, laat je weten hoe het afloopt??!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

en als je de cc's nu apart in doosjes doet en de lege ruimtes opvult met bubbeltjes plastic? en dan idd goed vastzetten in een grotere doos en die ook weer opvullen en inderdaad this site up in koeieletters op de doos???

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

6

Een doos, in een doos, in een doos, goed vastzetten en heel veel bubbeltjes folie. Heb hier nog een boel folie liggen, hebben?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

kamta2000 schreef:

en als je de cc's nu apart in doosjes doet en de lege ruimtes opvult met bubbeltjes plastic? en dan idd goed vastzetten in een grotere doos en die ook weer opvullen en inderdaad this site up in koeieletters op de doos???

Transparante kokertjes?? Maar dat wordt misschien erg kostbaar......En inderdaad doos in doos en dan goed opvullen, lijkt mij dat het dan goed zou moeten gaan. Enn...overdrijven ....dus overal op de doos BREEKBAAR zetten. PRIORITY

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

8

Pooh schreef:

heel veel bubbeltjes folie. Heb hier nog een boel folie liggen, hebben?

heel lief van je maar hier ligt ook een voorraad ;) + isolatienoppenmatten (ook goed om bloemen te laten drogen) dus dat gaat wel goed komen. Ik ga me de komende weken eens een constructie bedenken om het zo safe mogelijk te verzenden.

maar idd doos in doos in doos is wel een goeie!

9

Ik heb ook nog cupcakedoosjes in de aanbieding, ze liggen hier een beetje te verstoffen. Zijn getest op breekbaarheid :lol: (brommer, auto, weet je nog)

10

Pooh schreef:

Ik heb ook nog cupcakedoosjes in de aanbieding, ze liggen hier een beetje te verstoffen. Zijn getest op breekbaarheid :lol: (brommer, auto, weet je nog)

daar heb ik wel oren naar. ik heb er hier ook nog een deel liggen en als ik dan de cc'tjes vastplak op de bodem, de doosjes goed vastzet, de doos goed markeer..... zou het dan niet goed komen????

Pooh, ik hoor wel wat je er voor wil hebben h

11

Nathalie schreef:
Pooh schreef:

daar heb ik wel oren naar. ik heb er hier ook nog een deel liggen en als ik dan de cc'tjes vastplak op de bodem, de doosjes goed vastzet, de doos goed markeer..... zou het dan niet goed komen????

12

is het een idee om de cupcakes terug te plaatsen in een muffinvorm (evt siliconen) en dat in een goed passende doos te zetten? Dan kunnen ze onderling in ieder geval niet schuiven. Het gaat je toch al goud kosten om het op te sturen, dus een simpele muffinbakvorm kan er dan ook nog wel af... En dan kan je neef voortaan ook nog eens zelf cc's bakken! ;-P

Succes ermee!

Jacoline.

13

Pooh schreef:
Nathalie schreef:
Pooh schreef:

14 Laatst bewerkt door wendyk (18-08-2009 16:33)

Kan je niet ergens een doosje krijgen waarin kerstballen verkocht worden? daarin zitten schotjes.  Dan extra opvullen?

In een ander draadje zag ik deze:
http://www.feestcakejes.nl/index.php?ac … mp;lang=NL
is dat niet handig?

Groetjes WendyK

15

Wordt misschien te kostbaar, maar wat van de muffin party box van Wilton in de webshop?
Deze dus http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1954

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Berichten [ 15 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » transport oplossing gezocht om cc's in Libanon te krijgen