Onderwerp: Na veel lezen dan ook maar even voorstellen
Hallo,
Ik lees hier echt al tijden mee, maar heb nooit iets geschreven. Ik ben tot nu toe niet verder gekomen dan watertandend recepten te lezen en plaatjes te kijken. Wat zijn jullie creatief en knap zeg, ongelooflijk en ook een beetje intimiderend.
Nu ik zelf dan ook aan het bakken durf heb ik ook wat vragen en daarom stel ik me eerst maar netjes voor.
Ik heb altijd wel graag gebakken, maar ja, hoe gaat dat. Koekjes vind ik teveel rotzooi maken en zijn glutenvrij (ik heb coeliakie en wil niet altijd alleen maar voor anderen bakken) niet altijd even makkelijk te maken en vooral te bewaren. Daar heb ik wel een paar recepten voor, maar ik vind koekjes bakken niet zo leuk....
Taarten zijn dan weer zo groot.........................
Maar nu ben ik aan de cupcakes
Ik heb ze zondag geprobeerd en oh wat lekker . En ook de volgende dag waren ze nog lekker (dat wil nog weleens tegenvallen bij glutenvrij bakken)
Nu wil ik ze gaan versieren en daar heb ik natuurlijk veel hulp bij nodig. Ik hoop dat hier te vinden. Maar naar wat ik tot nu toe gelezen heb is dit een forum vol met vriendelijke mensen, dus dat zal wel lukken.
Tot zover dan het voorstellen.
Lang verhaal over wie ik ben enz kan ook heel kort:
Marjolein, 43 jr, wonend in Dld.
Groetjes,
Marjolein