Re: Snelle baby...
nou ja iedereen heeft het al gezegd, maar wat een super mooie baby! Dat gezichtje, echt zo goed gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snelle baby...
nou ja iedereen heeft het al gezegd, maar wat een super mooie baby! Dat gezichtje, echt zo goed gemaakt.
Oh!! Ik vind 'm mooi!!
En dit doe jij "even"?
Wauw :-)
Waren ze vast harstikke blij mee :-)
groetjes Melanie
Supermooie baby en schitterende kleur roze (welke is dat?) en een prachtig taartje als geheel!!
Ben ook benieuwd hoe het zit met schilderen en dusten... :-)
Tja, kom ik wel een beetje laat met mijn reactie, maar ook ik vind hem geweldig!
Volgens mij heb ik nog nooit een taart van jou voorbij zien komen die ik niet geweldig vind!
wat een schattig taartje zeg!
En ik vind dit de mooiste baby die hier tot nu toe is langsgekomen!! 
Hij is geweldig !
Super mooi gemaakt
super mooi taartje zullen ze vast heel blij mee zijn geweest
gaaf....een prachtige baby...en taart....:Y
Die baby is gewoon helemaal echt!!! Wil hem zo wel in een wiegje stoppen. En die haartjes... precies zoals het is. Hoe heb je dat in vredesnaam zo perfect gekregen?
Echt WOH!!!
een hele mooie taart. en de baby lijkt net echt.
heel mooi!net echt
Het blijft een heel mooi babytje. Zo samen op een hele mooie taart. een mooi plaatje!
Het dusten doe ik door de poeder zo rechtstreek op de kwast te doen, het overtollige blaas ik eraf en dan breng ik het zo met de kwast aan.
Ik heb deze dust gebruikt....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2225
Het bruin van de haartjes heb ik de kleurstof (gewoon bruin van wilton) onverdund zo op de kwast gedaan. Daarna de kwast op een stukje keukenrol uitgedept zodat het meeste eraf is en dan voorzichtig zonder al te hard te drukken de haartjes erop geschildert! 
Dat schilderen en dusten is echt zo gedaan hoor!!! Vind de baby er anders zo bleek uit zien! 
Bedankt voor de complimenten allemaal! 
Wat een leuke reacties zeg....... 
Mooie baby hoor! Ik vind hem meestal creepy, maar deze is echt prachtig. De complimenten!
Wat een snoezig babietje! Net echt! Ik vind de taart echt heel schattig en lief. Mijn grote complimenten!
Erg mooie baby en de rest van de taart is ook mooi 
mooi hoor.,
Prachtige taart en ik vind je baby ook zo'n snoepje!
Ben mijn mal nog steeds kwijt en bij de webshop is ie uitverkocht 
Wat een schatje!
Prachtig!
Mooi de haartjes van de baby!
Prachtige taart en ik vind je baby ook zo'n snoepje!
Ben mijn mal nog steeds kwijt en bij de webshop is ie uitverkocht
Misschien eens bij Bien een kijkje nemen?
fuchia geeft altijd zo een mooi effect. Ook met deze taart is het een super kleur
Oja, zou het haast zijn vergeten! Het is trouwens de kleur Rose van Wilton.
Hihihi dus geen fuchia Marscha, maar in ieder geval bedankt voor je compliment! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snelle baby...