Re: Wat een opluchting, bruidstaart is klaar!!!
de bloemenloper is super, mooie kleur combi
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat een opluchting, bruidstaart is klaar!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de bloemenloper is super, mooie kleur combi
Echt helemaal super met die bloemenzee!! Prachtig!!
Ik had een vraag, vind je het erg als ik joun taart gebruik? Want 6 oktober zijn mijn Opa en Oma 60 jaar getrouwd. En deze vind ik zo mooi! Dat ik die voor ze ga maken. Toch ben ik nog een leek dus eerst veel oefenen. Nog tips?
Groetjes Bianka
Prachtig, en die bloemen bij elkaar zijn super!
Wauwie, wat is ie prachtig geworden, ja een plaatje enne... graag gedaan he!!!
Wow Sabrina wat is hij supermooi geworden!! Wat een werk al die bloemen!
Hihihi, dank je!!
Linda, de eer van het ontwerp gaat naar jou hoor!
Bianka, ik heb het ontwerp ook geleend van Linda.....maar ik denk dat ze het vast een eer vind als jij hem ook als inspiratie gebruikt!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57653
Bianka, ik heb het ontwerp ook geleend van Linda.....maar ik denk dat ze het vast een eer vind als jij hem ook als inspiratie gebruikt!
Ja hoor helemaal geen probleem.
Ja hoor helemaal geen probleem.
Hihihi, dat dacht ik al!
Mooi, ik heb de uitstekers ook besteld hier dus ben benieuwd, ik heb nog even tijd om te oefenen. Maar ik denk dat ik het wel bij twee taarten hoog houw, want drie vind ik nog wat te eng haha. of het moet zo goed gaan haha we zien wel. Nu alleen nog van de taart kartonen bestellen want die ben ik vergeten.
Groetjes Bianka
oohh en als die klaar is laat ik natuurlijk zien hoe het gelukt is. Wat heb je als vulling gebruikt?
oohh en als die klaar is laat ik natuurlijk zien hoe het gelukt is. Wat heb je als vulling gebruikt?
Bovenste en onderste laag gevuld met aardbeienkwark en verse aardbeien en de middelste met perzikcreme.
Nog even een vraagje...
Hoe worden de parelrandjes gemaakt..?
Gr, Miriam
Nog even een vraagje...
Hoe worden de parelrandjes gemaakt..?
Gr, Miriam
Dat doe ik hiermee Miriam....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=630
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat een opluchting, bruidstaart is klaar!!!