Onderwerp: hulp nodig bij ontwerpen
Ik heb mijn allereerste onbedoelde opdracht te pakken: of ik voor volgende week vrijdag een taart kan maken voor 18 personen. Het is voor een man die ik een beetje ken, maar niet goed genoeg om flink geinspireerd van te raken
Nu heb ik van zijn vrouw begrepen dat hij wel van het outdoor en adventure is en dat hij graag een kano/kayak wil aanschaffen om er mee naar Noorwegen te gaan...
Omdat het een taart wordt voor een man wil ik niet met allerlei bloemen en frutsels aan komen zetten maar met een redelijk strakke eenvoudige taart. Ik had bedacht om deze pictogram http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … am.svg.png te gebruiken als centraal element op de taart, maar verder dan dat kom ik niet...
Wat kan er nog bij? Het pictogram kan ik op een aparte cirkel maken in een andere kleur dan de taart zelf (hoofdkleuren zijn blauw), maar dan? misschien met linten/strepen die tot onder de cirkel komen?
Ik weet niet zo goed wat mannen willen hahaha...
Hulp en tips zijn meer dan welkom!
(stom he, kan je lekker freewheelen en is het ontwerpen nooit een probleem, is het ineens een opdracht, kom je niet ver!)