Re: een stapel anders dan anders.
aansnijden lijkt me geen probleem.....hij gaat toch niet heel naar binnen LOL
Ik vind m echt schitterend!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een stapel anders dan anders.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
aansnijden lijkt me geen probleem.....hij gaat toch niet heel naar binnen LOL
Ik vind m echt schitterend!!!!
Superchic! Helemaal mooi!
oooh wauw! wat een super mooie taart zeg... leuke kleuren, leuk formaat, leuke bloemen... alles is gewoon leuk!!!!
groetjes Angela
Ooh wat mooi..... ben vol bewondering!
Gr, Miriam
Mooi hoor !
Prachtig z'n kolom, ik ben d'r helemaal weg van.
Groetjes M
erg mooi
Dank allemaal voor jullie leuke reacties.
Het aansnijden was geen probleem. Ik heb hem zelf gesneden ( de taart was voor mijn moeder).
Ik heb gewoon normale stukken gesneden, maar omdat deze stukken nogal lang waren heb ik die in tweeen gedaan en doordat het 2 taarten opelkaar waren ging dat heel makkelijk.
mooi!!
Wat sjiek!! Ik vind vooral ook de vouwen bovenop een heel mooi effect
En wat betreft het aansnijden: ik weet natuurlijk niet hoe Suzanne het gedaan heeft, maar ik zou het net als met een barbie-taart gewoon eerst halfweg insnijden en dan dus stukken van de helft van de hoogte snijden. Ik heb ook wel eens iemand gehoord die er alvast voor het bekleden een kartonnetje tussen doet, lijkt me ook erg handig
** Ik zie nu pas --erg suf - dat er natuurlijk allang een tweede bladzijde reacties was, en dat Suzanne allang zelf heeft uitgelegd hoe ze 'm snijdt.. duhhhh
Wat een leuke zeg en je bloemen zien er fantastisch uit.
Ow wat gaaf zeg. Heel bijzonder, zo hoog. En prachtig uitgevoerd ook, je rozen zijn helemaal geweldig!
mooie taart, zeg!
Mooi en chique!!
die is hoog, maar wel sjiek
Heel erg mooi, leuk idee dat hoge, het lijkt wel een prachtig kado!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een stapel anders dan anders.