Onderwerp: Cursusje icing anyone?
Nou... ikke!!! Jeetje wat is dat lastig zeg!
Er zit een klein verhaaltje bij deze taart...
Vrienden van ons hebben een wondertje op de wereld gezet en vandaag zijn we op kraamvisite geweest. Ik wilde graag de afbeelding van het geboortekaartje op een taartje maken om mee te nemen. Eigenlijk had ik me bedacht dat ik met de sugargun de lijntjes kon maken, maar toen ik vanochtend daarmee aan de slag was gegaan zag ik in dat dat 'm niet zou worden... Op de aansluitpunten vond ik het gewoon niet mooi!
Optie 2 was dus icing... maar dat had ik nog nooit gedaan! Nu kwam ik uiteraard in tijdsnood dus me erop inlezen was ook geen idee. Dan maar gewoon met die spuitzak aan de slag. Ik heb dus echt geen idee hoe je lijntjes van dezelfde dikte moet krijgen of hoe je aan het einde van een lijntje geen "druppel" krijgt!?
Hoe dan ook, de ontvangers waren er blij mee en jaja, ze hebben 'm ook aangesneden waar we bij waren dus ik mocht 'm ook proeven! Hij smaakte lekker, gevuld met een laag bosbessenjam en een laag slagroom met verse bosbessen en frambozen.
Heb een foto van de taart met de andere cadeautjes (badcape, slab en spuugdoek) en het geboortekaartje genomen, vond het wel een leuk geheel!

Ok, 't is geen klein verhaaltje geworden 
- Buzz