1

Onderwerp: Cursusje icing anyone?

Nou... ikke!!! Jeetje wat is dat lastig zeg!
Er zit een klein verhaaltje bij deze taart...

Vrienden van ons hebben een wondertje op de wereld gezet en vandaag zijn we op kraamvisite geweest. Ik wilde graag de afbeelding van het geboortekaartje op een taartje maken om mee te nemen. Eigenlijk had ik me bedacht dat ik met de sugargun de lijntjes kon maken, maar toen ik vanochtend daarmee aan de slag was gegaan zag ik in dat dat 'm niet zou worden... Op de aansluitpunten vond ik het gewoon niet mooi!

Optie 2 was dus icing... maar dat had ik nog nooit gedaan! Nu kwam ik uiteraard in tijdsnood dus me erop inlezen was ook geen idee. Dan maar gewoon met die spuitzak aan de slag. Ik heb dus echt geen idee hoe je lijntjes van dezelfde dikte moet krijgen of hoe je aan het einde van een lijntje geen "druppel" krijgt!?

Hoe dan ook, de ontvangers waren er blij mee en jaja, ze hebben 'm ook aangesneden waar we bij waren dus ik mocht 'm ook proeven! Hij smaakte lekker, gevuld met een laag bosbessenjam en een laag slagroom met verse bosbessen en frambozen.

Heb een foto van de taart met de andere cadeautjes (badcape, slab en spuugdoek) en het geboortekaartje genomen, vond het wel een leuk geheel!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HMVP8NR3.jpg

Ok, 't is geen klein verhaaltje geworden ;)

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

2

Re: Cursusje icing anyone?

Leuk taartje zeg!

Hun geboortekaartje is hetzelfde als van onze eerste dochter. Alleen hadden wij een groen kaartje met witte tekening :lol:

Groetjes Yvon

3

Je taartje is echt heel leuk geworden!!

Mocht je een cursusje icing gevonden hebben... ik hou me aanbevolen. Het is niet zo ver van capelle naar dordrecht en ik durf er nog niet eens aan te beginnen!

Ik vind hem toch heel leuk geworden. Als je er niks van had gezegd, had ik het niet door gehad, want het ziet er gewoon heel speels uit.

Ze waren toch zeker wel super enthousiast van al die bijzondere cadeautjes?

Groetjes
Kim

groetjes,
Kim

5

Leuk zeg en idd een leuk geheel met die andere kadootjes erbij! Vonden ze vast super!

6

Ik vind 'm wel erg leuk geworden hoor!

Lijntjes van gelijkmatige dikte krijg je door je spuitmondje een centimetertje ofzo boven je oppervlak te houden en het lijntje dus als het ware op z'n plek te laten vallen, als je begrijpt wat ik bedoel. ( Dus niet te dicht op het oppervlak)

En een evt puntje aan het uiteinde kun je wegwerken dmv een vochtig kwastje. :)

Gewoon blijven oefenen!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

gaaf zeg, ik vind hem hartstikke goed gelukt!

8

Leuk taartje hoor.

Groetjes, Elly

9

volgens mij heb die cursus icing niet nodig, ziet er prachtig uit, maar mocht je overwegen te gaan ga ik graag mee als mede-dortenaar....
dacht dat ik de vlindertjes wel door had, maar vandaag van die slingertjes geprobeerd op een thuis taartje...te genant om te posten....

10

Cursus nodig? Volgens mij niet. Het ziet er prachtig uit!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

ziet er goed uit! (ik heb het zelf ook nog nooit geprobeerd...)

Groetjes, Dorothea.

12

Ik vind hem er ook heel gaaf uitzien!!

13

Hij ziet er super uit!
En idd een mooi geheel zo samen.

Cursus ga ik de 8ste sep volgen (nee niet in dort) maar heb er nual zin in

Groetjes

14

Ziet er schattig uit hoor.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

15

ziet er zeer goed uit.
evt. puntjes die omhoog steken als je stopt met spuiten kun je weer terugduwen met je vinger die in de maizena gedoopt is.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

16

super lief zeg!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

17

Lang verhaal :) maar wel een heel leuke taart!  Knap gedaan met die tekening van het kaartje!

Groetjes, Myriam

18

Heel mooi gelukt zeg!!!!

19

Super geheel zo en mooi gemaakt!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

20

Hij ziet er hartstikke goed uit!
Maar op een foto kan je misschien niet alles zien?
Mooi gemaakt hoor

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

21

Ik vindt hem echt geweldig!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

22

Heel erg mooi!!

Ga trouwens zaterdag bij taart op maat course 1 van Wilson doen. Ben heel benieuwd, want heb mij er nog niet aangewaagd.

23

heel erg mooi!