1 Laatst bewerkt door 19angie82 (16-08-2009 12:35)

Onderwerp: mijn 1e stapel: een turntaart

Gemaakt voor 1 van mijn turnsters. Het bekleden van de onderste taart ging niet helemaal lekker. er kwam 1 scheur en in plaats dat ik daar de achterkant maak, maakte ik daar de voorkant van .... desalniettemin vind ik hem redelijk gelukt :) Aan de andere kanten staan ook nog de brug en de balk, maar daar had ik geen foto van gemaakt

http://i101.photobucket.com/albums/m62/angeliquev/taartfaye.jpg

2

Re: mijn 1e stapel: een turntaart

Ik herken een Pegasus met een valkuil erachter? En 2 dametjes in de split?
Het is wat moeilijk te zien door de rommelige achtergrond.... zet je taart de volgende keer even tegen een effen achtergrond!
Vrolijke taart met die sterren en de 'rechtopppe' 8!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

wat grappig, dat je weet dat het paard tegenwoordig een pegasus is. Bedankt voor de tip mbt de achtergrond.

4

Leuk en ook heel wat te bekijken op de taart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

erg leuk.. maar inderdaad erg rommelig en onscherpe foto's.. dan is het zo lastig al het moois te bekijken..

Heb je geen scherpe foto's?
Het lijkt wel of dit printscreens van printscreens zijn.. :(

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Bommeltje schreef:

erg leuk.. maar inderdaad erg rommelig en onscherpe foto's.. dan is het zo lastig al het moois te bekijken..

Heb je geen scherpe foto's?
Het lijkt wel of dit printscreens van printscreens zijn.. :(

ze zijn met mn telefoon (uit 1999) gemaakt :D . mn fotocamera's laat ik op 1 of andere manier altijd kapot vallen :S maar ik krijg binnenkort een nieuwe :)

7

Ik zie hier toch veel moois, ondanks de mindere kwaliteit van de foto's (da's bij mij ook altijd zo!)!
Hartstikke mooi geworden!

8

Ik vind vooral die mesjes in split aan de zijkant echt leuk!

9

Je hebt er veel werk van gemaakt Angelique. Inderdaad jammer van je achtergrond, nu komt het niet zo mooi uit.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties