1

Onderwerp: bon bon block helpje

Ik wil gaan vullen met bon bon block vulling en heb het recept ergens hier van de site gevolgd maar mn slagroon wordt niet stevig...........het blijft gewoon room zeg maar.....zucht!
Ik heb het maar even in de ijskast gezet en ga het zo meteen nog maar eens proberen........
Iemand tips voor mij????

2

Re: bon bon block helpje

heb je een zakje klopvast erbij gedaan??

3

jep

4

Misschien als hij een tijdje in de koelkast heeft gestaan, nog eens even opkloppen...

5

was de kom enzo wel goed vet vrij anders wil hij ook niet altijd stijf worden.
spoel de kom enzo altijd voor de zekerheid met heet water af voordat ik ga kloppen sindsdien altijd stijf. (spoelen om even te ontvetten)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Bij mij word ie ook niet vanzelf dikker zeg maar. Ik klop het meestal nog even op met de mixer als hij afgekoeld is. Succes!!!

Volg je hart...want dat klopt!

7

Dank je meiden!
Heb m weer uit de koelkast gehaald en weer geklopt.......nu wordt hij dikker maar ook koorelig????? is dat wel helemaal goed???

8

Volgens mij heb je dan te lang geklopt en wordt het boter....:s

9

boter????? hahaha......Ik hoorde mn moeder vroeger wel eens zeggen als je te lang klopt wordt het zuur.......maar boter dus????

10

Yes, dat klopt....;)

11

dus zo maar naar de supermarkt en nieuwe slagroom halen.......howwwww ik dacht even snel een taart te maken......
Of zou alleen vullen met jam ook lekker zijn? Het is maar een klein taartje misschien doe ik dat wel.

12

Als het een klein taartje is kan dat best en zeker met dit weer...

13

ja dat is waar, je hebt gelijk!
Daar ga ik dan maar voor.
Heel erg bedankt!!!!

14

Graag gedaan....;)

15

hoi

ik had precies hetzelfde heb me een toch een tijdje geklopt wilde niet stijf worden grrrrrr... zelfs uiteindelijk 2 zakjes klopfix gebruikt. het werd wel iets dikker maar het was het net niet... heb het er toch maar opgesmeert en het smaakte prima

liefs lin

16

ja misschien komt het omdat ik witte gebruikt heb.........
Bij mij was het echt TE dun om er op te smeren helaas.
Maar gelukkig is het resultaat van de taart erg leuk :)