1

Onderwerp: Help Wanted!!!

Ik moet morgen de taart voor de verjaardag van mijn dochtertje gaan maken. Ik was te laat om fondant bij de webshop te bestellen dus dacht ik 'ik bestel het bij mijn bakker', zo gezegd zo gedaan. Kostte me nog een godsvermogen in vergelijking met de shop, maar goed ik kon het vandaag ophalen. Maar wat blijkt nou is het VLOEIBARE fondant.
Dit wordt de 1e keer dat ik de taart voor de verjaardag van mijn dochter zelf ga maken en wil wel dat het goed gaat.
Wie o wie kan mij vertellen of ik hier nog wat mee kan doen om een taart te bekleden of gaat dit 'm niet worden.
Ik weet wel dat je er cc-tjes mee kan bekleden, maar hoe doe ik dat dan? Warm ik de fondant op?

Graag adviezen en tips.

Groetjes Esther

2

Re: Help Wanted!!!

Ik zou even wat Haagse forummers lief aankijken.... en anders gaan voor chocoladeganache, een taart met gietfondant dat wordt 'm niet.... :nooo

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

zelf marshmellowfondant maken?

4 Laatst bewerkt door Knutsel (15-08-2009 08:49)

Ganache is ook erg mooi om te maken,
Staan hier verschillende voorbeelden van een een goede How To

5

Er zit in zoetermeer ook een winkeltje misschien kun je haar bellen en kun je het dan nog vandaag ophalen. Moet je ff kijken bij mijn topic, wie gaat er bestellin de buurt van het Westland. Daar heeft ze een link van haar site gezet.
Succes!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl