1

Onderwerp: dagen, weken,maanden....?

hoi, kan iemand me aub vertellen hoelang ik een gedecoreerde taart in de vriezer kan bewaren (hij moet nog wel lekker blijven natuurlijk)

ook: hoe bewaar ik een gemaakt puzzelplaatje om het later op een taart te zetten

nog: hoe lang bewaart royal icing in de ijskast?

sorry voor de vele vragen, ik moet nog v

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

2

Re: dagen, weken,maanden....?

Geen idee hoe lang je een gedecoreerde taart in de vriezer kunt bewaren. Ik neem aan dat die geen maanden in je vriezer verblijft.

Puzzelplaatjes bewaar ik onder een velletje keukenrol in mijn vitrinekast. Ligt meestal een dag of 2 te wachten.

3

Ik heb eens een barbietaart 5 weken in de vriezer gehad,gevuld met botercreme en jam,bekleed met marsepein.Die smaakte nog prima!
Een puzzelplaatje ingepakt in plastic blijft ook wel een paar weken goed hoor!
En op die royal icing vraag heb ik helaas geen antwoord.

groetjes mariska

4

bedankt!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

5

Ik bewaar mijn RI voor 2 weken in de koolkast als die gemaakt is van eiwitpoeder en een week voor eiwit (ei) en dat bij 3 graden het kan ook langer maar ik wil de risico niet nemen ;)
De rest van jou vragen ware al beantwoord zie ik :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

6

Volgens mij wel een jaar. Het is al redelijk gebruikelijk als bruidsparen het bovenste taartje eten op hun 1e huwelijksverjaardag!
Dus een paar weken zal in geen geval een probleem zijn.

Groetjes WendyK