26

Re: Onze eigen bruidstaart!

GAAF!!..hele aparte maar mooie kleuren!

27

Schitterend totaalplaatje! Waar hadden jullie die topper vandaan?

28

Super mooi

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

29

Wat een gewelidige taart! De kleuren zijn helemaal super! En het bruidspaar is ook helemaal geweldig!

30

lekker knalkleuren zeg! en een topper van een topper!
Veel geluk.

31

Woei wat een kleur, heel gaaf

32

samantha_love schreef:
Elianne schreef:

Erg mooi. Ook een goed idee om ze op glazen vazen te zetten voor het hoogte verschil.
Welke kleur groen en roze heb je gebruikt?

we hebben fuchsia en electic green gebruikt. Alleen van een andere web-shop als deze ;)

Mmm wil je me mailen welke want ik ben al even opzoek maar kan niet vinden. Alleen kan ik jou niet mailen geloof ik?

smarianne schreef:

Schitterend totaalplaatje! Waar hadden jullie die topper vandaan?

Het is een gewoon beeldje wat ik besteld heb bij een cartoon web-shop. Toevallig had piggy een paarse jurk aan ;)

Elianne schreef:
samantha_love schreef:
Elianne schreef:

Erg mooi. Ook een goed idee om ze op glazen vazen te zetten voor het hoogte verschil.
Welke kleur groen en roze heb je gebruikt?

we hebben fuchsia en electic green gebruikt. Alleen van een andere web-shop als deze ;)

Mmm wil je me mailen welke want ik ben al even opzoek maar kan niet vinden. Alleen kan ik jou niet mailen geloof ik?

je hebt mail ;)

35

Echt heel leuk gedaan!
Mooie knal-kleuren, en zo met die orchide

36

samantha_love schreef:
Elianne schreef:
samantha_love schreef:

je hebt mail ;)

thanx! wou je terug mailen maar krijg m weer terug. Maar bedankt voor de info dus!

37

Wat een mooie taart zeg! leuke flitsense kleuren! mag ik misschien ook weten waar je deze kleuren vandaan hebt? En even over de bloemen zijn ze echt of geboetseerd? Super hoor!

gek op Taart!

38

Superhippe taart zeg, en heel erg gaaf met de orchideetjes er bovenop!! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

39

Heerlijke knalkleuren,
de topper is erg grappig

Groetjes M

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

40

prachtige taarten en nog van harte gefeliciteerd!!

leona&co schreef:

Wat een mooie taart zeg! leuke flitsense kleuren! mag ik misschien ook weten waar je deze kleuren vandaan hebt? En even over de bloemen zijn ze echt of geboetseerd? Super hoor!

Het zijn echte bloemen. en je hebt mail ;)

42 Laatst bewerkt door Leona (13-08-2009 23:08)

samantha_love schreef:
leona&co schreef:

Het zijn echte bloemen. en je hebt mail ;)

Oke, bedankt voor de mail en voor de tip. Mag heeeel misschien in september een bruidstaart maken maar omdat ik net begonnen ben en dus geen ster met bloemen boetseren ben is dat een hele uitkomst!

gek op Taart!

Wij vonden echte bloemen ook wel lastig hoor, je kan ze namelijk niet zonder water laten zitten, je hebt van wilton van die pijpjes die je kan vullen en daar dan de bloemen in steken maar dat lijkt me niet handig als je de taart nog moet verplaatsen. Lijkt me namelijk niet echt lekker als er water in het bisquit en eventueel op het fondant komt. Wij hebben de bloemen er op het allerlaatste moment opgelegd. Roosjes zijn niet zo heel lastig te maken hoor, je hebt nog even om te oefenen!

44

Wat een leuke taart en de kleuren zijn ook erg flitsend.
Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

45

prachtig...............maar ik ben ondertussen ook benieuwd naar t bruidspaar !!!!

FOTO .....!!!!!!!! ?