1

Onderwerp: teletubbies en prinses op 1 taart???

Help, ik krijg een verzoek om 1 taart te maken voor 15 tot 18 personen.
Maar deze taart is dus voor een jongen EN een meisje.
Hoe kan ik teletubbies en prinses mooi op 1 taart krijgen?
Vind dit een erg moeilijke opdracht.
Iemand ideen?

2 Laatst bewerkt door Carina (12-08-2009 12:10)

Re: teletubbies en prinses op 1 taart???

ff denken hoor: Je kunt een boom in het midden zetten en dan 1 teletubbie om het hoekje naar de prinses laten kijken, die aan de ander kant van de boom staat
Anders wellicht de taart aan de bovenkant alleen letters met hiep hiep hoera met de namen van de kinderen en leeftijd , balonnen, etc en dan aan de zijkanten teletubbies puzzelen en dan  kanten met prinses en bloemetjes, vlinders, slakje, etc puzzelen. Bij deze laatste, zou ik dus een vierkantentaart nemen.
Wie weet komen er nog meer ideetjes

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

En de taart in 2 helften doen? zag ik laats bij iemand op de site.
Gewoon een ronde taart door de helft.  Heb je toch in totaal 1 taart maar wel beide iets apart

4

Carina schreef:

ff denken hoor: Je kunt een boom in het midden zetten en dan 1 teletubbie om het hoekje naar de prinses laten kijken, die aan de ander kant van de boom staat
Anders wellicht de taart aan de bovenkant alleen letters met hiep hiep hoera met de namen van de kinderen en leeftijd , balonnen, etc en dan aan de zijkanten teletubbies puzzelen en dan  kanten met prinses en bloemetjes, vlinders, slakje, etc puzzelen. Bij deze laatste, zou ik dus een vierkantentaart nemen.
Wie weet komen er nog meer ideetjes

Klinkt leuk, maar dan bedoel je dus veel boetseren?
Daar ben ik niet zo goed in, dus worden het waarschijnlijk puzzelplaatjes.

En een taart in twe