1

Onderwerp: Mijn 2e taart, 1e met marsepijn.

Gisteravond weer aan 't bakken geslagen. Heb nu geknutseld met marsepein. Maar had helaas te weinig in huis om de hele taart te bedekken. Morgen of donderdag komt ook pas het fondant in huis. Die heb ik gister besteld. Dan maar het taartje zo. Ik vind 'm zelf ook leuk geworden, ondanks dat hij niet helemaal bedekt is met fondant of marsepein.
De vulling heb ik gemaakt met een laag aardbeienjam en daarover toblerone vulling. Vond 'm alleen erg dun met erop doen, en daardoor helaas hoop erlangs gegaan.
Maar het resultaat vind ik toch leuk geworden.

http://94.100.113.168/683500001-683550000/683535101-683535200/683535140_5_fFWJ.jpeg

2

Re: Mijn 2e taart, 1e met marsepijn.

dat ziet er al leuk uit :)

3

Hij ziet er leuk uit hoor! Ben benieuwd hoe je taarten eruit zien als je ze helemaal bekleedt!

Misschien had je even een dijkje moeten spuiten met botercreme. Dat voorkomt dat natte vullingen uitlopen!

4

Nou, ik wilde botercreme maken maar geen poedersuiker in huis om de creme zelf te maken :( Maar aldoende leert men :D Ik heb al hoop dingen op boodschappenbriefje gezet, zodat ik bij de volgende taart toch alles in huis heb :D

5

Ziet er leuk uit. En die toblerone-vulling is lekker, mmm!

6

Hmm ziet er lekker uit

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

7

Ziet er leuk uit. Maar heb je de toblerone vulling wel goed stijfgeklopt? Hij ziet er namelijk wel erg dun uit. Lijkt nu op toblerone ganache.

Groeten van Nicole

8

ik kreeg de vulling niet stijver.
net een stukje taart gegeten en hij was heerlijk. en de vulling ook harder nu:)