Re: Piet piraat...Piet piraat!!! Ship ahoy !!!!
Helemaal super!
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Piet piraat...Piet piraat!!! Ship ahoy !!!!
Helemaal super!
Whaaaaaaaaaaaaa, wat een prachttaart!!!! Die mensen hebben wel even waar voor hun geld zeg, jemig!!!
Zoooo heeeee, niet normaal zeg. Wat een werk, wat knap. DIEP RESPECT hoor. pffft wou dat ik dat kon....
Waauw, prachtig!
Geweldige stoere gave taart!!!! Schitterend!!!
jeetje wat goed gelukt en mooi geboetseerd!
jemig als ik half zo goed was als jij zou ik mezelf een schouder klopje geven haha. Geweldig weer
Natascha....je bent echt een topper in taarten zeg !!!
Hij is echt prachtig !!!!!!!!!!!!
Super zeg!
schitterende taart!!!!
Die is echt supergaaf
Schip Ahoy....Wat een Schipperende taart.....geweldig meid ! hier kun je je inderdaad helemaal in uitleven en dat heb je dan ook gedaan, TOP !!!
Ohhhh......wauw!!!!
* BOINK.....gaat eerst weer op d'r stoel zitten*
Oooooo wat is ie geweldig gaaf geworden zeg!
prachtig
Ik heb er geen woorden voor, suuuuuupermooi!!
Ben stiekem wel benieuwd hoeveel uurtjes daarin zijn gaan zitten..?
Je hebt TALENT!
Super, vooral de details!
Hiervoor ga ik even typen hoor vanaf mijn vakantie meid, wat een details wederom. Geweldig!
Prachtig. Wat een ontzettend leuke taart. Zoveel details.
Zucht......................................................................................................................................................................................................................................................................................................pff.....................................................................................................................................................................................................................wouw......................................................................................................................................................sprakeloos.
Groetje Nathasja.
Oh wat gaaf! Wat een supertaart!
Wauw, wat een gave taart! Jee zeg, je zal een taart besteld hebben met 3 boetseersels en dan zo'n taart krijgen. Daar word je vast heeeeeel blij van
Mijn mond valt open...............wauwwwww!!!!! PRACHTIG!!!!!!!
gweldig.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Piet piraat...Piet piraat!!! Ship ahoy !!!!