1

Onderwerp: mooie sierlijke letters maar geen tappits

Hoi, hoi
Kan iemand mij vertellen waar ik uitsteekvormpjes (of iets anders) kan vinden van mooie sierlijke letters. Ik heb wel tappits maar daar kan ik echt helemaal niks mee! Ga het ook niet meer proberen :-(
Ik heb uitsteekvormpjes maar dat zijn van die hoofdletters en die vind ik op bv een babytaartje zo grof. Kan iemand mij helpen?
Catja

2

Re: mooie sierlijke letters maar geen tappits

Wat jammer dat je de tappits niet meer wilt proberen. Als je wilt, heb ik nog wel wat goeie tips voor je.
Misschien kun je eens proberen om met icing letters te spuiten? Dan kun je zelf de stijl bepalen. Dat heeft natuurlijk ook wel wat oefening nodig.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

makatralsy wat zij die tips :) ?

4

jolanda80 schreef:

makatralsy wat zij die tips :) ?

* je ondergrond voorbereiden met wat crisco of ma

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

in de webshop hebben ze ook cursieve letters.

ik smeer mijn tappits ook altijd heel licht in met wat crisco en ik gebruik altijd tylose door de fondant, dan laten drogen en dan krijg je ze er zo uit.