Onderwerp: Een paar blommetjes voor mn ouders...
Nou ja...een heleboel blommetjes dan voor een Welkom thuis!!
Gisteren zijn we thuis gekomen van 2 weekjes zon zee en strand in Zuid-Frankrijk, samen met mn ouders.
Wij konden wat harder vooruit met de auto aangezien wij geen caravan hebben, maar kregen bij thuiskomst te horen dat mn ouders al de hele tijd in de file hadden gestaan en net op dat moment bleek de auto er ook maar even de brui aan te geven en dus staan zij sinds gister op het terrein van een garage tot de auto weer gemaakt kan worden en zij ook weer richting Nederland kunnen. Daarbij kwam ook nog dat de caravan ineens vreemde kuren vertoonde toen deze weg zou worden gesleept naar een camping om daar voorlopig te verblijven...(hmmmzzzz, wel een heel triestig verhaal voor de taartenparade, hahahahaha)
Maar nu komt het...ik had natuurlijk wel weer een reden om meteen een taart te maken!!! En omdat mn ouders dinsdag 32 jaar getrouwd zijn, zij dit 2 vliegen in 1 klap. Eigenlijk 3, want zo kunnen we ze ook meteen bedanken voor een super vakantie!! Nu maar hopen dat ze dinsdag wel weer thuis zijn...:(
(By the way, de vlinders hebben de reden dat mijn vader helemaal verslaafd is aan het fotograferen van vlinders en tijdens de vakantie dan ook als een gek achter die beestjes aan is gerend om er een plaatje van te schieten. Leek me wel toepasselijk, haha)