Onderwerp: hulp nodig.. inspiratie
Normaal gesproken kan ik niet wachten om met decoreren te beginnen, maar nu moet ik een taart maken vor de verjaardag van m'n zoontje en krijg ik geen inspiratie :'( bah!
Ik ben vandaag 37w zwanger en dat helpt ook niet echt mee.
Ik ga 2 vierkante taarten maken, onderste 25x25 en bovenste 20x20 cm.
De onderste staat al bekleed met grasgroen marsepein in de vriezer omdat ik het anders niet ga redden.
De bovenste wil ik blauw maken zoals de lucht zodat het een net lijkt of de lucht boven de grasveld taart zit. In de lucht wil ik balonnen maken met naam en leeftijd. En op de bovenrand van die leuke vlaggetjes.
Maar wat zal ik op de grastaart maken??? Ik wilde op de rand wat boetseerseltjes doen.. van een aangesneden taartje met een taartpuntje erbij op een bordje... en dan houdt de inspiratie op... iemand nog leuke ideetjes voor feest boetseerseltjes?
Bovenop de taart komt een puzzel van kikker (max velthuijs) omdat de kleine man echt groot kikker fan is. Het wordt een kikker feest.
Nu ga ik ook nog cupcakes maken.... daarvoor heb ik (heel lui maar praktisch) de first impression mold met kikkertjes gekocht... wat zal ik daar voor (simpele) ondergrond onder maken?
En iemand een idee welke smaak botercreme ik kan maken om een toef te spuiten die ik groen kan kleuren... aardbeiensmaak met groene kleur lijkt me namelijk gewoon vies .... En krijg je met bc van de mix een mooie toef of zijn daar andere tips voor?
In de toef wil ik dan een geprint plaatje zetten... die maakt Riet toch? Maar is ouwel niet te dun om erin te steken, moet je dat er dan plat opleggen?
Ik had dus duizend en een ideeen maar ben momenteel volledig inspiratieloos terwijl je het voor je eigen kind juist zo goed wil doen Dus elke tip is zeer welkom.