Re: Piet piraat...Piet piraat!!! Ship ahoy !!!!
Geweldig!!! Ben sprakeloos... wat een details,super gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Piet piraat...Piet piraat!!! Ship ahoy !!!!
Geweldig!!! Ben sprakeloos... wat een details,super gemaakt!
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GE-WEL-DIG !!!!!!!!!!!!
echt een heeeel hoog "WAUWIE" gehalte................
WOW wat een supertaart! echt geweldig gemaakt!!
Geweldig!!!! Wat een kunstwerk zeg!!!
Diep diep diep respect................wowowow geweldig!!!
(heb net mijn man van de bank laten komen om te laten kijken.....haha)
Ook ik vind het zo'n geweldig mooie taart, heb mijn man er zelfs voor uit bed laten komen!!!
jeeminee!! da's nog eens een gedetailleerde taart, je blijft er naar kijken. Super hoor!
Heel mooi gemaakt.
20 persoons!?!??!
Prachtige taart!!!
And she did it again, prachtig!!
echt super gaaf, mooi ,cool
Tja, wat moet ik hier aan toe voegen...... *stilte*
Prachtig, prachtig, prachtige taart heb je weer gemaakt. Heel erg mooi. Wat was de reactie van de besteller?
Ze wisten niet wat ze zagen dit hadden ze niet verwacht...het jongetje kwam zelf ook mee en die kroop helemaal achter zijn vader...ze bleven maar zeggen dat ze hem zo mooi vonden ...daar doen we het dan ook weer voor he'!!
Ik vind 't ongelooflijk...wat een werk. Hoeveel uurtjes ben je hier wel niet mee
bezig geweest? Heel veel lof en complimenten van mij!!!
Doe het maar zo want weet niet hoe ik antwoord moet geven allemaal tegelijk.
Ik tel de uren niet meer..heb elke avond een poppetje gemaakt en een avond al de decoraties van de ondertaart Donderdag's het kapsel gebakken en de Vrijdag gevuld enz en daarna heel de dag bezig geweest(tot in de late uurtjes) en zelfs zaterdag's nog totdat ze hem kwamen halen om half 2 dus ....heeel wat uurtjes werk.
Bien de ondertaart is een 30cm kapsel dus ja ze hebben wel wat meer gekregen dan 20 stukjes taart maarja aghh zo kwam hij nou eenmaal mooi uit
Grandioos!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG!!! geweldig!!! *maakt een diepe buiging!*
Prachtig, wat een kunstwerk!
Geweldig! Wat een prachtige taart!
Keksi schreef:Prachtig, prachtig, prachtige taart heb je weer gemaakt. Heel erg mooi. Wat was de reactie van de besteller?
Ze wisten niet wat ze zagen dit hadden ze niet verwacht...het jongetje kwam zelf ook mee en die kroop helemaal achter zijn vader...ze bleven maar zeggen dat ze hem zo mooi vonden ...daar doen we het dan ook weer voor he'!!
Idd daar doe je het voor. Toppie
WOW...hij is echt prachtig! zelfs de poppetjes lijken onwijs goed..echt super!
Wat een geweldige taart!!!!!
Wow!!!!!!!! Wat een fantastisch mooie taart zeg. Ben er stil van! En net als de Assepoestertaart een mega kunstwerk. Dit doe ik je niet na hoor! Super!!!!
Echt een kunstwerk!!
Kan me voorstellen dat je er maar aan bezig blijft hij is echt super!
Geweldig, prachtig, super!!!!
hij is super, wat een gave taart waar je niet op uit gekeken raakt wat een details!
Om verliefd op te worden! Zo mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Piet piraat...Piet piraat!!! Ship ahoy !!!!