Re: 't is weer trouwseizoen ... ook ik mocht weer :-)
heel mooi en je rozen ook heel erg mooi. hoe doe je die ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 't is weer trouwseizoen ... ook ik mocht weer :-)
heel mooi en je rozen ook heel erg mooi. hoe doe je die ?
Echt helemaal geweldig! Ik zou bijna nog een keer willen trouwen, alleen al voor zo'n taart
Hoe vervoer je zo'n taart eigenlijk? Heb je de taarten al op de plateau's staan en zet je die op lacatie in elkaar? Of doe je dat anders?
Mooie taart!!!
Hij is echt supergaaf en chique!
Prachtige taart!!!!!!!!!
Wauw zeg wat een werk, heel mooi een super bruidstaart
Prachtige taart!! maar ben niet anders van jouw gewend!!!
Oh wat mooi! Echt heel mooi! Ook die cupcakes erbij, echt heel mooi gedaan!
wat is ie moooooi !! een schitterend geheel
Ongelooflijk, echt geweldig mooi!
Vraagje; hoe lang ben je daar nou me bezig. Ik kan me zo indenken dat je 1 dag bezig bent vullingen maken en de dag erna vullen en bekleden of heb ik het mis?
Ik vind het super, mij lijkt het stressen.
groetjes
Kim
Deze kwam voorbij in mijn hyves en wilde meteen naar het forum om complimenten uit te delen..Heb de rest van je album ook bekeken: erg mooi!
erg fraai.. mooie kleuren, zeer mooie blommen
Ik sluit me volledig bij Bommeltje aan
Geweldig mooi hoor Jac. Klassiek en modern tegelijk. En ik vind de topper ook beeldschoon. Echt een kunstwerk
Hij is prachtig!
Ongelooflijk, echt geweldig mooi!
Vraagje; hoe lang ben je daar nou me bezig. Ik kan me zo indenken dat je 1 dag bezig bent vullingen maken en de dag erna vullen en bekleden of heb ik het mis?
Ik vind het super, mij lijkt het stressen.groetjes
Kim
Best lang , maar op dat antwoord zat je natuurlijk niet te wachten
:think, ff denken ...
de kapsels heb ik woensdagavond in 4 baksessies gebakken. Gelukkig heb ik een kitchenaid en beperkt m'n activiteit zich hierbij tot 't toevoegen van de ingredi
Wauw, wat een prachtig taart en dat hart bovenop zo mooi gemaakt!!!! Super!!!
Schittterend!!!
heb er geeen woorden voor PRACHTIG!!!!!
Wauw wat een schitterende taart!!!
En de cupcakes zien er ook fantastisch uit!! Klasse!
Echt heel mooi!
Ik wil ook bruidstaarten maken!hahaha
Prachtig!!!!! heeft iemand dat al gezegd.
Ik ben wel erg benieuwd naar de standaard. Waar komt deze vandaan??
pppppppp prachtig!
Ik ben wel erg benieuwd naar de standaard. Waar komt deze vandaan??
Het is de Wilton tall tier cake stand .... deze dus: http://www.wilton.com/store/site/produc … 5E889D67F.
M'n schoonvader heeft 'm vorig jaar voor me meegenomen vanuit Amerika. Volgens mij heeft de webshop 'm ook een tijdje in 't assortiment gehad, maar nu staat tie er niet meer tussen.
Wauw,mooi hoor! Wat een werk!
Hoe vervoer je zo'n taart eigenlijk? Heb je de taarten al op de plateau's staan en zet je die op lacatie in elkaar? Of doe je dat anders?
In m'n auto
Sorry, 'k kon 't niet laten!
Maar ff serieus. De taarten (met uitzondering van het toptaarte) staan al op de plateaus, maar deze staan dus nog niet in elkaar. Ik neem de losse plateaus dus mee en schroef 'm terplekke in elkaar. Het toptaartje kan ik er altijd pas op de locatie opzetten. Dit omdat de schroef die de standaard in elkaar houdt, bovenop 't bovenste plateau zit.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 't is weer trouwseizoen ... ook ik mocht weer :-)