Onderwerp: eerste taart zonder enige ervaring
Hoi,
zet het er maar gelijk in het onderwerp bij 'zonder ervaring'. Puur op basis van wat ik hier gelezen en gezien heb, ben ik aan de slag gegaan. Met de biscuitmix uit de webshop en het starterspakket fondant.
Omdat ik de springvorm hoger gemaakt heb met bakpapier waren de zijkanten van het kapsel niet zo mooi geworden. Vond het strijken met de botercreme en het bekleden met de rolfondant echt een crime. Daar ga ik een workshop voor volgen hoor. Had in eerste instantie een patroon van grote bloemen die steeds kleiner werden, maar omdat de rolfondant niet zo strak op de bovenkant lag heb ik maar nog meer bloemen uitgestoken. Beetje een raar patroon geworden.
Daarnaast stonden vier buurmeisjes en mijn dochtertje op mijn vingers te kijken (juist bij het bekleden) dus kon ook niet een paar lekkere scheldwoorden afvuren 
Maarrrrr..... volgens mijn buurman (banketbakker van beroep) was de taart heerlijk en het biscuit en vulling (lemon curd en banketbakkersroom) voor een beginner erg geslaagd. Ach ja, en daar draait het bij een taart natuurlijk ook om 
Nou, hier het resultaat:

tips zijn meer dan welkom! Bedankt voor het meekijken.
Chantal