Re: een zeer bijzondere bruidstaart
Prachtig echt net een sprookje!
Website: www.droomtaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een zeer bijzondere bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig echt net een sprookje!
De taarten zijn geweldig mooi en prachtig uitgevoerd.....
complimenten!
WAUW hij is gew
Wat een kijkfeest! En de taart met het bruidspaartje vind ik geweldig!
Wat een prachtige sprookjes taart! Geweldig al die details, het is een echte "kijk-taart" geworden , die zal nog voor opstoppingen zorgen tijdens de bruiloft
.
Dank jullie wel voor alle complimentjes. Dit is de reactie van haar zus Larissa, ze heeft zojuist een mailtje naar me gestuurd:
"Taart is in goede smaak gevallen!!!!!
Heel veel leuke reacties gehad op de taart en Peter en Marlisse vonden de taarten top.
Ook de medewekers van de locatie (Huys ter Schelde) zelf vonden de taarten supermooi, en zij zijn toch echt wel wat gewend."
Ik ben vooral trots op de complimenten van de medewerkers van de locatie. Dat is toch wel heel erg leuk
Ik vind 't helemaal super! Mooie draak! Prachtig die vlinders boven het water! Je had van mij zo wel een 7 hoge stapel mogen maken! Erg leuk onderwerp ook!
Ik vind 't helemaal super! Mooie draak! Prachtig die vlinders boven het water! Je had van mij zo wel een 7 hoge stapel mogen maken! Erg leuk onderwerp ook!
Ben het helemaal met je eens, draakjes zijn en blijven te gek!
[sup][enneuh... lieverd... ga je onderhand eens mee naar bed!?][/sup]
wat een mooie taart
Heel erg mooi,en super geboetseerd!
Heel erg mooi. Zeker sprookjesachtig!
Wat veel werk met al die details. Mooi hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een zeer bijzondere bruidstaart