1

Onderwerp: Nu kapsel maken, vanavond bekleden, hoe bewaren?

Ik wil nu graag 2 kapsels maken, maar zal ze vanavond pas bekleden.

Moet ik ze dan ook na het afkoelen dan ook in een zak doen of kan ik ze gewoon onbedekt laten?

2

Re: Nu kapsel maken, vanavond bekleden, hoe bewaren?

Ik zou ze even in een zak doen :) Ik doe ze zelf altijd in van dat doorzichtige huishoudfolie inpakken.

Groetjes Laura!

3

dank..... :-)

4

Ik zou ze na het afkoelen in de vriezer doen. Dan zijn ze vanavond half bevroren waardoor je beter kunt snijden, zonder dat de boel zo gaat kruimelen. Kapsels die net zijn gebakken kruimelen altijd zo bij het doorsnijden.

5

Ik bak ze een dag van tevoren en pak ze dan in in huishoudfolie voor een nachtje. Worden ze minder droog van en aan de buitenkant lekker zacht.

Groetjes Marlies

6

Marlies-d schreef:

Ik bak ze een dag van tevoren en pak ze dan in in huishoudfolie voor een nachtje. Worden ze minder droog van en aan de buitenkant lekker zacht.

Mag ik vragen waar je het kapsel daarna bewaard? Gewoon op het aanrecht, koelkast?

Zit hier met een mooi half bolletje, maar dit duurde allemaal wat langer dan gepland en om me nu nog te storten op de rest..... (wil wel, maar dan wordt het morgenochtend weer zo moeilijk uit bed komen :-))

Alvast bedankt!

groetjes Melanie

7

ik pak ze altijd in de huishoudfolie en doe ze daarna in de koelkast. Ik bak mijn kapsels ook altijd 1 dag van te voren

8

Ik pak ze ook in in de huishoudfolie en leg ze dan vaak in de koude oven weer terug.Of laat ze op het aanrecht liggen tot de volgende dag.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

9

martine1976 schreef:

ik pak ze altijd in de huishoudfolie en doe ze daarna in de koelkast. Ik bak mijn kapsels ook altijd 1 dag van te voren

in de koelkast drogen ze toch alleen maar uit?

zelf doe ik ze in een pedaalemmerzak en laat ze liggen op het aanrecht.
of ik stop ze in de vriezer als het wat langer als een dag duurt.

10

chantal1980 schreef:
martine1976 schreef:

in de koelkast drogen ze toch alleen maar uit?

zelf doe ik ze in een pedaalemmerzak en laat ze liggen op het aanrecht.
of ik stop ze in de vriezer als het wat langer als een dag duurt.

Ik laat ze ook altijd op het aanrecht liggen, of inderdaad in de vriezer, net zoals Chantal.
Is ook helemaal niet nodig om ze in de koelkast te doen. Worden ze alleen maar droog van. Weleens een cupcake gegeten die uit de koelkast kwam.. jekkie.

Groetjes Laura!