Onderwerp: hoeveel lagen (dilemma)
Ik ga morgen de bruidstaart voor mijn broer afmaken. Maar nu heb ik de topper helemaal af en begin in twijfelen over het aantal lagen wat er onder moet komen.
Het idee was oorspronkelijk 4 lagen en dan het bovenste taartje vierkant wat het mandje van de luchtballon moet gaan worden. De bedoeling is dat onder in de ballon dowels komen in het mandje zodat de ballon ook echt zweeft.
Nu lijkt alleen de verhouding een beetje mis. Wat zouden jullie doen?
Toch vier lagen of het bovenste ronde taartje (15 cm) weg laten en drie lagen rond doen.
De taart wordt verder helemaal wit met een zwart lint aan de onderkant
vanaf de bovenste taart wil ik graag drie dubble linten (zwart onder wit erop,dun zwart streepje blijft zichtbaar) naar beneden laten gaan. twee aan de zijkant een aan de achterkant
Aan de voorkant van de taart komt dan nog de tekst van hun trouwkaart. Deze hebben ze zelf ontworpen. Het zijn eigenlijk vier regels maar de eerste is de datum en deze kan onder op de ballon. de andere zijn ja, ik wil Nou misschien en nee een ander keertje.
Wie heeft er een idee, ik weet het even niet meer maar wellicht is het gewoon te laat en ga ik nu maar slapen. Morgen is er weer een dag.