1

Onderwerp: Dino-taart voor mijn 3-jarige zoon.

Ik ben best tevreden. Ik vind het iig geen gedrocht ofzo. Helaas scheurde het marsefond weer. Ik koop nooit meer mmf uit de webshop..Ik had het al gemengd met marsepein om het wat minder 'zacht' te maken, maar ik had er nog steeds veel moeite mee...Ik geloof gelijk dat het mijn fout is hoor, maar ik kan zo gewoon niet lekker werken.

De dino is in etappes gemaakt. Ik ben daar ook tevreden over. Hij had misschien iets minder dik gemogen, maar verder vind ik hem leuk.

Het blandabolletje heb ik een beetje slecht gesneden waardoor hij eigenlijk heel lelijk is. Maar goed, ik heb het hopelijk een beetje gemaskeerd..

Ook wilde eigenlijk kadootjes uit de vulkaan laten schieten en overal terecht laten komen,  maar kadootjes op prikkers ogen niet zo mooi, dus heb ik daar (helaas) vanaf gezien.... :cool:

Maar goed..
Wat vinden jullie???
:shifty:

http://i25.tinypic.com/4g4xew.jpg

http://i27.tinypic.com/34osvgy.jpg

2

Re: Dino-taart voor mijn 3-jarige zoon.

hoe heb je die dino gemaakt?
ik heb hier een dino verslaafde zitten meegapen...
die vind hem bangelijk mooi, hij wil ook zo een taart!!!

nee echt, hij is mooi, en ik vind hem goed gelukt...

Mama van 2 crazy kids en 2 lieve honden, vrouw van Bart...

3

wat gaaf!!!

4

hele leuke taart coole dino

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Gave taart! Knap geboetseerd!

6

hij is super geworden!

7

Gaaf!

8

fifiemieke schreef:

hoe heb je die dino gemaakt?

Ik heb eerst het lijf gemaakt en daarna pas de kop en de armen. (ik weet niet of dat slim was want de armen hangen er wel een beetje bij :cool:

9

Echt een jongens taart, leuk

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

10

Hey Marlous, hartstikke gave en stoere taart geworden joh!! :Y Je Dino is toppie, en dat een van je eerste boetseersels, petje af hoor!! Wat vond Micah ervan? Helemaal in zijn element zeker!
Heb nog een tip(je) voor je berg, ik plak er zelf altijd stukken cake tegenaan ipv dingen eraf te snijden, gaat een stuk makkelijker vind ik zelf, daarna gewoon botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

11

Super gaaf!!!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

12

Lara M. schreef:

Hey Marlous, hartstikke gave en stoere taart geworden joh!! :Y Je Dino is toppie, en dat een van je eerste boetseersels, petje af hoor!! Wat vond Micah ervan? Helemaal in zijn element zeker!
Heb nog een tip(je) voor je berg, ik plak er zelf altijd stukken cake tegenaan ipv dingen eraf te snijden, gaat een stuk makkelijker vind ik zelf, daarna gewoon botercr

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dino-taart voor mijn 3-jarige zoon.