Onderwerp: Wedding Barbie
Vanavond een workshop gehad en kon het niet laten deze dame te showen! Wat was het leuk om te doen zeg, Vivian bedankt!

Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wedding Barbie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanavond een workshop gehad en kon het niet laten deze dame te showen! Wat was het leuk om te doen zeg, Vivian bedankt!

heel erg mooi
Goed gelukt zeg!
Wat een mooie dame!
kijk zoiets wil ik nou ook maken, echt super mooi!
schitterend!
Wow dat is een mooie jurk geworden! Vooral die sleep aan de achterkant is prachtig! Heb ik het goed gezien en zitten er ook glitters op? Helemaal top!
Mooi gemaakt, prachtig (nu nog eventjes haar haar kammen
)
Wow ze is prachtig!
Mooi gemaakt, prachtig (nu nog eventjes haar haar kammen
)
Hahah ja dat moet nog gebeuren. Ze heeft vast een zware vrijgezellen avond achter de rug!
Wow dat is een mooie jurk geworden! Vooral die sleep aan de achterkant is prachtig! Heb ik het goed gezien en zitten er ook glitters op? Helemaal top!
Jep....ze is bezaaid met glitters!
wauw mooi gedaan hoor 
Waanzinnig!
Dank jullie allemaal!
schitterend!! Heel mooi uitgevoerd!!
LucyBW schreef:Mooi gemaakt, prachtig (nu nog eventjes haar haar kammen
)
Hahah ja dat moet nog gebeuren. Ze heeft vast een zware vrijgezellen avond achter de rug!
Niet doen nu nog het haar kammen, hahahaha, zo ging het bij mij helemaal fout....
Niet doen nu nog het haar kammen, hahahaha, zo ging het bij mij helemaal fout....
Is al niet meer nodig......hij is al aangesneden! En hij smaakte heerlijk. Hij was gevuld met BC met Patidess mango...wat is dat lekker zeg!
Heel mooi!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wedding Barbie